نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

مرهــم ...

بسم الله... 

 

نفس هاش به شماره افتاده بود

گریه هاش به هق هق

تا تــو دل شکسته ش رو خریدی 

تا بردی پیش خودت و برای زخم هاش مرهـــم شدی 

تا حال دلش رو خــوبِ خــوب کردی

روی بال ابرها 

رویِ دستِ ملائـک بردن و آوردنش 

 

حالا نفس هاش به شماره افتاده 

گریه هاش به هق هق

از دوری شما 

تو این روزها که همه جا حرف از عشقه

حرف از اربابه

حرف از کسیه که فقط دلش با اون آروم میشه

حرف از سرزمینیه که بهشت خدا روی زمینه

حق بده به دلش که بی تاب باشه و بیقرار

حالا باز هم یه مرهم میخواد از جنس خودت

از جنس نگاه مهربونت ارباب

           هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر،  

                                          عمریست گرفته ای مبادا رها کنی ...

 
  • نون والقلم

نظرات (۲)

:(

این حالتون رو حفظ کنید.. خوش به حالتون..

منم پنج ساله که دلم حرم میخواد...
پاسخ:
چه کنم تلخی تو باز حلاوت دارد... 
دل تنگم به خدا میل زیارت دارد

سلام
ان شاالله که خیلی زود قسمتتون شه
ان شاالله که همیشه این حال و داشته باشم چون جدایی و اشتیاق رسیدن در عین سختی خیلی شیرینه

التماس دعا
یا علی مدد
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • ای رفیقان که سوی شهر حسین در سفرید
    این دل غمزده و زار مرا هم ببرید
    زیر یک پرچم و بیرق همگی سینه زدیم
    شرط و انصاف نبوده که شما ها بپرید
    فکر این مساله بدجور خرابم کرده
    که چرا شاه کرامت دل من را نخرید
    من شنیدم که در این خانه بد و خوب یکیست
    ولی فهمیده ام انگار شما خوب ترید
    و ببالید به خود چون که رسیدید حرم
    بین خوبان زمان از همه خوبان به سرید
    به مقام علی اکبر که رسیدید مرا یاد کنید
    جان زینب به سوی مقتل ارباب نرید
    یک نصیحت کنم و از همگی ذکر دعا
    مدیونید از آن شهر کفن ها بخرید

    ان شالله مجدد کربلا قسمتتون بشه سیده جون.
    التماس دعا..

    لعنت بر عمر
    یاعلی ع
    پاسخ:
    گریه های شب جمعه چه خریدن دارد
    نوکرت بر حرمت شوق رسیدن دارد
    دل من لک زده تا کنج حرم بنویسند
    مرغکی ناله کنان میل پریدن دارد
    من شفا یافته ی لطف شما هستم وبس
    شکر " باذکر حسین " قلب، تپیدن دارد
    همه زوار تو بی دلشده بر می گردند
    دل بی دلشدگان وه چه خریدن دارد


    سلام
    خیلی ممنونم
    ان شاالله به زودی قسمت شما

    علی یارتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">