نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دلخوشی ...

بسم الله ...


شبهای آخـــر است گـــدا را حلــال کن ...

راستش را بخواهی این روز ها خیلی با خودم خیلی کلنجار میروم ارباب

زائرانت یکی یکی میآیند ..

سرمست ...

دلشاد ...

بعضی هایشان حتی به خاطر ازدحام زائرین چشمشان به ضریخت هم نیفتاده است

با پای پیاده

در این سرمای هوا کیلومتر ها راه را طی کرده اند به عشق شما ..

به خودم میگویم تو اگر بودی چه میکردی ؟

راستش را بخواهید من دلم طاقت نمی آورد

احساسِ کودکی مغــرور و خودخــواه را دارم !

که دلـــش به همین عکس های دو نفره اش خوش است!



  من اگر شب تا سحر روبروی ضریحت ننشینم

   و یک دلِ سیر نگاهت نکنم

     دق میکنم ارباب ...


             از " همه " دست کشیدم که تو باشی "همــه" ام ... 
                                     با تــو بودن  زِ " همه " دست کشیدن دارد  ... 



  • نون والقلم

نظرات (۵)

دارد تمام می شود آقا عزای تو

کم گریه کرده ایم محرم برای تو

دارد چه زود سفره تو جمع می شود

تازه نشسته ایم بخوریم از غذای تو

شبهای آخر است گدا را حلال کن

این هم بساطِ نوکر ِ بی دست و پای تو

ما را ببخش گریه ی سیری نکرده ایم

چشمانِ خشکِ ما خجل از این عزای تو

میل دوبارگی بهشت آدمی نداشت

وقتی شنید گوشه ای از روضه های تو

کی دست خالی از در این خانه رفته است

دست پر است تا به قیامت گدای تو

تنها بلد شدیم تباکی کنیم و بس

گریه کند برای تو صاحب عزای تو

گریه کن تو حضرت زهراست والسلام

جانم فدای فاطمه و جانم فدای تو

پاسخ:

کاش میشد میماندم میان کربلایت

مثل کفشی که ورودی حـــرم جــا مانده ...



‎کاش می ماندم میان کربلایت یا حسین 
مثل کفشی که ورودیِ حرم جامانده است....‎
  • انسان نیازمند
  • سلام
    فقط آه میکشم و منتظر دعوت
    روزیتان حرم ارباب
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    ان شاءالله خیلی زود قسمتان ...
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام سیده کربلایی
    ضمن عرض تسلیت

    خیلی قشنگ بود...

    واقعا اگه یه شب عکس ضریحو نبینم دق میکنم..

    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    می گویم از کنار زیارت نرفته ها
    بالا گرفته کار زیارت نرفته ها
    اشک و نگاه حسرت و تصویر کربلا
    این است روزگار زیارت نرفته ها
    امسال ‫#‏اربعین‬ همه رفتند ومانده بود
    هیات در انحصار زیارت نرفته ها
    انگار بین هیات ما هم نشسته بود
    زهرا(س) به انتظار زیارت نرفته ها
    در روز اربعین همه ما را شناختند
    با نام مستعار «زیارت نرفته ها»
    اما هزارمرتبه شکر خدا که هست
    مشهد در اختیار زیارت نرفته ها
    باب الحسین(ع)قسمت آنانکه رفته اند
    باب الرضا(ع)قرار زیارت نرفته ها
    گفتند شاعران همه ازحال زائران
    این هم به افتخار زیارت نرفته ها

    سلام
    خیلی ممنونم
    انشاءالله قسمتت شه از نزدیک حرم اربابم

    محتاجم به دعا
    علی یارت بانو :*
  • ستاره کاغذی

  • درسته شاید در ظاهر صحنه جالبی نبود
    ولی خیـــلی قشنگ بود ..
    همه پاپوش از پا جدا میکردن همونجا رها میکردن میرفتن حرم ...
    دیگه نمیشد بعد برگشت پیداش کرد
    همه با هم قاطی شده بود ...
    مثل تو حرم که همه با حسین و شهدا قاطی شده بودن و ..
    آدم دلش برای همین ها هم تنگ میشه ...
    جمع شدن یه خروار کفش جلو ورودی حرم ...

    + اربعین که برید ... فقط میخواید برسید کربلا ..
    اصلا حرم و ضریح ببینید یا نه ... فرق نداره براتون ..
    ایشالا سال بعد اربعین روزیتون .. پای پیاده
    ( تا حالا دعای همیشگیم برای دیگران عاقبت بخیری بود .. از این به بعد این هم بعد از عاقبت بخیری دعای ثابتمه ... ایشالا پیاده اربعین بری کربلا  ... )

    پاسخ:
    کربلا همه ش عشقه... 
    اما
    اربعینی ها... 
    اربعینیا خیلی عاشق ترن میدونم :((

    ایشالا
    من دلم قرصه 
    چون زیر قبه اربابم ازش پای پیاده زیارت اربعینش و خواستم

    ان شاالله هر ساله روزی شما :*
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام بانوی کربلایی 

    ممنونم که دلگرمیم میدید...
    ان شالله روزیتون بقیع...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    دلگرمیه نیست
    شاید باعثِ دلگرمی بشه اما
    چیزیه که با همه ی وجودم حسش کردم به شما هم عرض میکنم

    ان شاءالله

    محتاجم به دعا
    یا علی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">