نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

من لی غیرُک ...

بسم الله ...

 

      عشق رازی است که تنها به خـدا باید گفت

                 چه سخن ها که خدا با منِ تنـــها دارد ...

 

خدای من...

این روزها بیشتر حواست به من باشد

می گویند بزرگترین شکست،از دست دادن ایمان است.

حواست باشد که من شکست نخورم...

من هنوزهم تو را به نام قاضی الحاجات می خوانم،

حتی اگر همه ی التماس هایم را نادیده بگیری...

هنوز هم تو را ارحمن الراحمین می دانم،

حتی اگرسخت بگیری...

هنوز هم ....تو همان خدایی...

 اما  من....! 

 مگذار که از دست بروم...

من امیدم به توست.

برای دلم امن یجیب بخوان....

امن یجیب بخوان تا دلم آرام بگیرداین دل مضطرب

خدایا.....

سالهاست به این نتیجه رسیده ام که 

        * تو *

آن مشترک مورد نظر هستی که همیشه در دسترسی

 

                  اینجا زود آدما تنــها میشن

                             " الهی وربی من لی غیــرُک ؟؟ "

 

  • نون والقلم

نظرات (۲)

از پاهایی که نمی توانند تو را به ادای نماز ببرند،انتظار نداشته باش که تو را به بهشت ببرند..قبرها، پر است از جوانانى که میخواستند در پیری توبه کنند...

رسول الله فرموده اند :

ترک نماز صبح : نور صورت
ظهر : برکت رزق
عصر : طاقت بدن
مغرب : فایده فرزند
عشاء : آرامش خواب

را از بین میبرد..

فقط خدا حافط است و بس
لا حول و لا قوة الا بالله
یعنی هیچ روگردادنی از گناهان نیست مگر با نگهداری خدا
و هیچ نیرویی بر طاعت و عبادت خدا نداریم مگر به یاری خدا


بهجت عارفان .

پاسخ:
سبحان الله عظیم وبحمده 
         و لا حول و لا قوه الا بالله علی العظیم 

چقدر این ذکر آروم کننده است :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">