نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

رهام نکن...

بسم الله... 


از غرق شدن میترسم

از غرق شدن تو این دنیا میترسم

از دوباره تنها شدن 

از دور شدن از تو

دستام و بگیر   

نذار غرق شم

نذار من و از تو... بگیرن .

                         نگام کن....  ببین فقط تو رو دارم.... 


امشب بی بهونه بغض دارم

نمیدونم چمه

شایدم میدونم دارم خودم و میزنم به اون راه

اما 

دلم آرومه که تو حواست بهم هست

داری میبینیم

داری نگام میکنی

چی کار میکنی با دلم ..... نمیدونم !

       فقط رهام نکن 

               همین !

  • نون والقلم

نظرات (۳)

خدایا....
پاسخ:
من و به حال من رها نکن
تو که برای من همه کسی... 
اگه هنوزم عاشق منی
چرا به داد من.....  نمیرسی؟؟؟ 
  • انسان نیازمند
  • امروز این ترانه زیاد سر زبونم میومد، هر جای دنیایی منم اونجام...
    و دیشب ترانه خواجه امیری،جوا کامنت قبلیتون
    سلام
    درپناه خدا
    پاسخ:
    من پشت کردم به همه دنیا
                  تا رو به تو،  سجاده بندازم... 

    سلام
    خیلی ممنونم از لطف شما 

    یا علی مدد

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

    یا الله و یا رحمن و یا رحیم یا مقلب قلوب ثبت قلوبنا علی دینک

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم



    پاسخ:
    اللهم لا تذغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا 
               
                  و هب لنا من لدنک رحمه...  انک انت الوهاب 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">