نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

پسرِ انسان ... son of man

بسم الله.... 

 

 تسبیــح نیستم اما ...  نفسم را به شماره انداخته 

                                            شوقِ دستـــهایِ ... تـــو

 

امشب که بغض دارم برات مینویسم

 که ببینیم

که باور کنی به جز تو کسی و ندارم

 امشب میخوام به همه دنیا بگم

که منتظر تو ام

عاشق تو ام 

که اگه بیای همه چی درست میشه

که تو قرار نیست تو جهان آشوب کنی

قراره بیای تا دوای همه درد ها باشی

تا دیگه هیچ بدی ای تو دنیا نباشه .

من عاشقت شدم

بدون اینکه ببینمت

بدون اینکه حتی احساست بکنم

اما ازت دورم

دلت و بارها شکستم

میدونم

میدونم که از بی معرفتی ما دلت خونه

اما بیا

ببین به جز خودت هیشکی نداریم

به تنهایی و غریبیمون رحم کن

بیا بزار هیچ کدوم انقدر خسته و تنها نباشیم

بیا پناهمون شو

بزار به همه دنیا بگیم آقامون که یه عمر منتظرش بودیم اومد

نه فقط برای ما 

که دست همه ی شماها رو هم میگیره و کمکتون میکنه

من دلم روشنه که میای

خیلی زود میای 

من چشام به راهته که بیای

اگه اومدی 

سر راهت این روسیاه و هم دستش و بگیر 

با خودت ببر 

شاید یه جا به کارت اومد ....

                

                بیـــا تا کفترا دورت بگـــردن ....                                      

                       براشون هر قددم،  دونـه بپاشی ...     

 

 

  • نون والقلم

نظرات (۴)

  • انسان نیازمند
  • سلام
    اللهم عجل لولیک الفرج
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    به روی چشم

    محتاجم به دعا

    یا علی مدد
  • انسان نیازمند
  • ان شاالله سربازی آقارو بکنید
    علی یارت بانو
    پاسخ:
    ان شاء الله

    خیلی ممنونم
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام بانو

    التماس دعا...
    یاعلی ع
    پاسخ:
    سلام عزیزم

    محتاجم به دعا

    علی یارت :*

    سلام دده.

     

    چ قشنگ !

    پاسخ:
    سلام عزیزم

    مرسی :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">