نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

بهشــت ...

بسم الله ...


به بهانه سالروز ورود بی بی معصومه به ایران:

  بین الحرمینی که تو احداث نمودی
      یک سر قم و یک سمت خراسان شده باشد



بانو مهربانی ها
حریمت بهشت خاکی
 پناهگاهی امن ...
 نگاهم تشنه دیدار
 در انتظار اذن دخول شما بی بی جان
من از همه جا که دلم خسته میشود
نگاهم که نگران میشود
وقتی بهانه حرم نداشته مادرم را میگیرد
به بهشت شما پناه می آورد
روزهاست اما
اذن دخولی نداده اید...
 کاش برای این تن ِ ناقابل  هم به حریمت راهی باشد
کاش برای من هم جایی میان ِ زائرانت پیدا شود بانـــو ...
 
                           اقبال عجم بود ، قدم رنجه نمودید...
                                   یک فاطمه هم قسمت ایران شده باشد


  • نون والقلم

نظرات (۲)

  • انسان نیازمند
  • سلام
    مبارک باشه بخصوص برا قمی ها
    دلم زیارتشو میخاد
    دعا کنید راهیان برم،آخرش ختم میشه به جمکران و قم
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    سفر راهیان یه جورایی از دلتنگی سفر.  کربلا هم کم میکنه 
    گرچه قابل مقایسه نیست... 

    در پناه حق
    یاعلی مدد

    چقدر پنج شنبه ای دلم اونجا بود ...

    مناسبت بعدی نزدیکه .. ایشالا برید .. :)

    پاسخ:
    ایشالا به زودی
    اگه راهم بدن

    شاید همین سه شنبه...
    چقــــــدر دلم تنگ شده .......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">