نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دلتنـــــگتم ...

بسم الله ...

 

   من و دریــاب تشنمه ، به کـــرمت مُحـــتاجـــم

      من و دریــاب حسیـــن به حرمت مجتاجـــم ...

           من و دریـــاب امشب بد جــوری سرگــردونم

                  من ِ محـــتاج و از بیـــراهه برگــردونـــــم ....

 

 

هوای حســــــیـن
هوای حـــــــرم
هوای شب جمعه زد به سرم

خیلی دلم برات تنگ شده اربــاب

امشب دلم خیلی بهونه شب ِ جمعه ی حرمت رو میگـــیره

این روزها بزرگترین نگرانیم این شده

که نکنه دیگه من و حرمت راه ندی

نکنه دلت ازم گرفته باشه

نکنه روت و ازم برگردونی

من رفیق بهتر از خودت ندارم

من اگه نداشته باشمت دیگه هیچی ندارم

حواست بهم هست ؟

حواست به رفاقتمون هست ؟

میدونم حواسم بهت نبود

به قول و قرارمون نبود

اما نگـــام کن ببین من هنوزم همونم

که عاشقتم

که فقط تو رو دارم

همون نوکر روســـاهتم

نکنه عشقت و ازم بگیری

دلـــم برت تنگ شده

دلم برات تنـــگ شده

دلم برای حرمت پر میزنه

خیلی دوست دارم

میدونم مثل همیشه نگاهم میکنی و دستم و میگیری

میدونم حواست باز هم بهم هست

که اگه اینجوری نباشه

 هزار بار مردن

 برام شیرین تر از زندگی بدون شماست

                                   گفتند عطا نمی شود، اما شــد          
                                             بخشیــده خطا نمی شود، اما شــد           

                                   گفتند به این حسیــن حسیـن گفتن ها                
                                                       درد تو دوا نمی شود، اما شــد
     

 

  • نون والقلم

نظرات (۸)

  • انسان نیازمند
  •  سلام
    الهی روزی هر سالتون
    برا من کربلا نرفته دعا کنید
    شعر بسیار زیبا بود
    متنتونم قشنگ
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    ان شاالله به طودی قسمت شما

    لطف دارید 
    سپاس 
    محتاجم به دعا 
    اگــر چه چشم عـــــــراقی به هر بتی نگرد            به جان تو، که ندارد بجز تو جانانی

    حتما اربابم نظر داره ... از دل من خبر داره ... :)


    پاسخ:
    دل ندارم که معشـــوق ِ زمینی بدهم

    دلِ من گوشه ی صحنت به خــــدا جا مانــده ...


    حتما همینه بانو...
    حتما هواسش هست بهمون :*
  • میلاد ترابی
  • شما کربلا رفته ها
    نمیفهمید حال مارو

    جلوی چشمات
    همه اونایی که باهم تو هیئت سینه زدی
    برن کربلا و تو بمونی و خودت

    هر کی حسینی بود کربلایی شد
    چیشد حسن ما رو ندونست قابل
    پاسخ:
    کربلا رفتن سوختن میخواد...
    رسمشه اینه

    ما هم چند سالی تو صف انتظار سوختیم تا ارباب راهمون داد

    ایشالا ارباب خودش به زودی قسمتتون میکنه

    اصلا اینکه خودِ ارباب جور کنه آدم و ببره خیلی شیرین تره

     
  • میلاد ترابی
  • دعا کنید قسمت ما گنهکارا
    روسیاها
    بشه بریم کربلا ، عوض بشیم و برگردیم.
    پاسخ:
    بر طالعم نوشته شده عاشق الحسیــــــــن

    دست ِ خودم نبــــــــود اگر ، عاشقت شدم ....


    سلام
    ان شاءالله
    به زودی قسمتتون شه

    یا علی مدد
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام کربلایی

    خوبید ان شاالله؟

    اربابـــــــــــ

    تا نفس هست مرا کرببلا مهمان کن
    عمر من میگذرد چند صباحی ماندست....

    التماس دعای فرج

    یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم

    چه شعر زیبایی
    محتاجم به دعا
    علی یارت بانو... 

     

    لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

     

    سلام

     

     دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

     

    http://baketab.blog.ir/post/46

     

    پاسخ:
    لبیـــک یا رسول الله ... "صلی و الله علیه و آله و سلم"

    سلام
    خیلی ممنونم
    به روی چشم!
    جانم آقا...
    آخ همه دارییم...همه دلخوشیم حسین جان...

    ای قرار قلب بی قرارم...

    نفسم بابایی...

    :(((
    پاسخ:
    ارباب
    ما عقل خویش را سر عشق توباختییییم
    بگذار عمرمان همه دیوانه بگذرد
    این روزگار میگذرد خوب یا که بد
    بهتر که عمرمان در این خانه بگذرد ...
    دلم .....شده ...مبتلا...

    حرم ... حسین....کربلا

    قدم ....قدم ....تا خدا

    حرم ...حسین...کربلا..





    ای
    پاسخ:
    یا حسیــــــن (ع)

    گربنا هست که مرا دست کسی بسپاری
    بهــــتر آن است که غلام علی اکبر باشم

    ایشالا به زودی قسمتت عزیییییییزم :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">