نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

آغـــوش ...

بسم الله ...

 

    خـــدایا سرده این پایین ، از اون بالا تماشا کن

                     اگه میشه فقط گاهی ، خودت قلب منو "هــا" کن 

 

     

من ازت معذرت میـــــــــخوام خـــدا ....

به خاطر همه ی لحظه هایی که دلت و شکوندم ...
به خاطر همین الان که دارم دلت و میشکونم
که دل ِ امام زمانم و میشکونم
که پایِ رفاقتم با حسینت وای نستادم
من ازت معذرت میخوام
اما من تو رو به مهربونی و معرفتت میشناسم خـــدا
تو حق داری من و به بدی گناهم مؤاخــــذه کنی
اما منم بخشندگی و مهربونیت و به روت میارم
خدا یا من و به خاطر گناهِ دلــــم عذاب نکن ...
خودت قانون ِ دل ِ آدمات رو میدونی ...
میدونی که از پسش بر نمیان
هیشکی از پسِ دلِش بر نمیاد
جز خودت ....
خدایا خودت دلم و آروم کن ...
خدایا خودت برام یه کاری کن
خدا یا یــه کُـــن بگو تا فیکــــون بشه ...
خدایا فقط یه لحظه اراده کن ...
اراده کن تا تموم شه این شبای بیقراری
خـــدایــا ؛ بین به جز خودت
از هیشکی کاری بر نمیاد برایِ این دل ِ نا آرومم
خدایا من و ببخـــش
من و ببخش و آرومـــــم کن
بعضی وقتا بیــــا این پایین
یه کم بغلم کن
در گوشم بگو اون چیزی و که میدونی دلـــم و آروم میکنه
اینجا سرو صدا زیاده
 همه جا هیاهو شده

آدما دارن ازت دور میشن...خیـــــلی دور
اینجا دود همه ی شهر و گرفته
من صدات و نمیتونم بشنوم
من سرم و که بالا میگیرم نمیتونم ببینمت
تو بیا توی قلـــبِ من
بیا دوباره جای ِ خودت و پیدا کن
بیا بزار صدات بهم برسه
بزار حرفات و گوش بدم و آروم شم....

         بگو گاهی که دلتنـــگم، ازاون بالا تو می بینــــی

                                بگو گاهی که غمگینم ، تو هم دلتنگ و غمگینـی

 
  • نون والقلم

نظرات (۲)

          خدایا سرده این پایین ، ببین دستـــامو می لرزه 

           دیگه حتی همه دنیــــا ، به این دوری نمی ارزه 

          تو اون بالا من این پایین ، دو تایی مون چرا تنها؟

          اگـــه لیلا دلش گیره ، بگـــو مجنون چرا تنــها !؟

          بگو گاهی که دلتنـــگم، ازاون بالا تو می بینــــی

          بگو گاهی که غمگینم ، تو هم دلتنگ و غمگینـی

          خدایا،من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست

          خیالت از زمین راحت که حتی روز،،،روشن نیست

          کسی اینجا حواسش نیست که دنیا زیر چشماته 

          یه عمـــره یادمــــون رفتـــه زمیـــن دار مکافاته ....

          فراموشم میشه گاهی  که این پایین چه ها کردم

          که روزی باید از اینــــجا بازم پیــــش تـــــو برگردم

                    خدایــــا...وقت برگشتن یه کـم با من مـــدارا کن

                                      شنیــدم گرمه آغوشت اگه میشه منم جـــا کـن
  • انسان نیازمند
  • سر بزنید
    letter4u.blog.ir
    پاسخ:
    چشم
    حتما ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">