نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

آقـــایِ مهربـــون ...

بسم الله ...

 

   بال جبریل زده سایه به بام و درتان

                این شما و حرم زاده ی پیغمبرتان

    اهل ری قدر بدانید بهشت است اینجا

            نام جنت نتوان برد که زشت است اینجا ...

 

 

 اینجا خودِ کربلاست

وقتی برای اربابت دلت تنگ شده و

مثل همیشه فقط شهر ری آرومت میکنه ...

این بار حتی نیاز نیست چشمات و ببندی و

ضریح شش گوشِ اربابت و تصور کنی

داری با چشم باز شش گوشه ی اربابت و میبینی

اینجا حتی اگه زیر قبه هم نری

از راه دور به گنبد و بارگاهِ این آقایِ کریـــم نگاه کنی

حاجتت رو به زبون هم نیاری

دعات مستجاب شده ...

چه مزه ای داره وقتی بعد از چند وقت

یه شب جمعه نصیبت میشه حرمش

بعد میفهمی تولـــد این آقا همین چند روز آینده است...

چقدر تو این چند ساله روز تولدتون

خیلی اتفاقی قسمتم شده که حرمتون باشم...

من و هیچ وقت دست خالی برنگردوندین

هیچ وقت

آخرین بارش عرفه بود که اومدم کربلام و گرفتم و رفتم ...

حرمت برام بهشته ...

وجودتون برامون بزرگتریـــن نعـمـتــــــ...

تولدتون مبـــــــارک

چقدر مهربونی و کریم بودنتون به جد بزرگوارتون رفته ...

حرمتون بوی امام حسین میده ...

کریم بودنتون مثلِ امام حسن...

چقدر همه چی جَــمعِ اینجا  ...

دلت که هوای امام رضا رو میکنه

میری سر میزاری به دیوار

روبروی امامزاده حمزه

میگی به داداشت بگو قسمتم کنه برم حرمش...

چقدر همه چی اینجا خوبه

چقدر بوی بهشت میاد

مرسی که هیچ وقت دست خالی برم نگردوندین

مرسی که هستین

مرسی که انقـــــدر مهربون و کریمی

ای شـــاه

ای عبــــــدِ عظیــــــــــم ....

بازم مهربونی کن و دستمون و بگیر

ما رو به حال ِ خودمون رها نکن ...

میـــــلادت مبارک آقایِ مهربــــون

          ما به خاک حرمت روی نیاز آوردیم

                          حاجت خویش به درگاه تو باز آوردیم

 

 

  • نون والقلم

نظرات (۹)

  • عباس عباسی
  • سلام. منو با اسم - خرید ساعت مچی - لینک کنید و خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم شما رو
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام سیده بانو

    عرض تبریک...

    ان شالله به زودی زیارتش کنی عزیزم.

    التماس دعای فرج و حسینی شدن..

    یاعلی مدد:*
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    تازه از زیارتش برگشتمم :)
    این نوشته ها هم حال و هوای زیارت همین چند روز پیش بود...

    شما میری کربلا
    ما کسی و نداریم این وقتا که دلمون برای اربابمون تنگ میشه جز سید الکریم

    از شما التماس دعا زائر حسین
     علی یارت باشه ........
    سلام
     خیلی ایشون رو دوست دارم
     نایب الزیاره ما هم باشید...سلام به آقا هم برسونید
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    ان شاالله قسمت خودتون
    سلام

     معرفی کتاب + هدیه کتاب


    http://heyateketab.blog.ir/post/179
    منو دل پر بلا...
    حرم...
    حسین...
    کربلا............
    :(

    پاسخ:
     هی تاکسی سلام ...ببخشید مستقیم ؟
    سمت بهار ؛ کوچه گل، منزل نسیم

    اصلا چقـــدر میشود آقا حساب کن
    دربست تا جلوی در شاه عبدالعظیم

    از انتظار خسته شدم دیر می شود
    دارد دوباره حال دلم می شود وخیم

    می دانی از کی آمده ام ایستاده ام؟
    قبل از اذان صبح ، حدود چهار و نیم

    مثل همیشه ساعتمان خواب رفته بود
    مثل همیشه ...باز همان جفت یا کریم

    دارد دوباره رفتن من دیر می شود
    دارد دوباره ...باز همان قصه قدیم

    دارد کسی برای دلم بوق می زند
    هی تاکسی ...سلام ببخشید مستقیم؟

  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام عزیزم

    خوشا بحال شما که نزدیکید به این امامزاده جلیل القدر...
    زیارتشون کمتر از کربلا نیست آبجی..

    سلام ناچیز مارو خدمتشون برسونید.
    التماس دعا...

    پاسخ:
    سلام کربلایی

    آره واقعا خدا رو شکر
    من هر بار کربلام رو از سیدالکریم گرفتم

    خوشبوشده گیسوی نسیم ازکرمت
    آویخته دست هرکریم ازکرمت
    آنروزکه آبرو به ری بخشیدی
    همسایه کربلاشدیم ازکرمت

    تو من و دعا کن زایر حسین
    تو که داری میری پیش اربا ب :(
    من کی باشم :(((

  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام سادات کربلایی

    دعا کن تا حرم زنده بمونم...:-((
    پاسخ:
    عزیزم
    حالت و میفهمم
    ایشالا میری 
    چش تو چش میشی با اربابت 
    دلت میلرزه
    اشکت میاد
    یادددت نره برای من و اونی. که گفتم دعا کنیا

    سلام :*
  • انسان نیازمند
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجم به دعا
    حاجت روا ان شاالله

    همیشه به یاد کربلا رفتم حرمش
    قبل از کربلا بارها ...
    و بعد از اون ...
    نفهمیدم چی شد ...
    وقتی فردای کربلا تا پشت در حرم رفتم و داخل نتونستم برم ...
    شاید دلم داغش تازه میشه ک رفتن رو نمیتونه ...
    دلم واسه سید کریم تنگه ولی .......


    عادت کردیم هرجایی واسه خودون بین الحرمین بسازیم
    مثلا بین حرم سید کریم و سید حمزه ...........
    :)

    پاسخ:
    :(

    و دوری عاقبت همه ی عاشقی هااای دنیاست... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">