نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

بیراهه...

بسم الله... 

سالها، نه.. شاید ، قرنهاست...

 که روح خسته ای همه جا به دنبال 

بی مرزی جهان عاشقانه خویش می گردد....

به تو که می رسم همیشه حال دلم خوب می شود،

به تو که عشقی دور و نایاب و نابی

مرزشادی ها و اشک های جهان کجاست؟

نمی شود نگفت، نمی شود گفت و گذشت...

نمی شود نشست و نرفت...

نمی شود رفت وحریم ها را شکست...

تو کجایی؟؟

 که من این همه تنهایم درمیان همه شلوغی ها و هیاهوی جهان؟؟

توکیستی که بی تو آرام نمی شوم؟

تویی که نمیدانم از کدام قنات آب می خوری و می جوشی.

دستم را می کشی که از بیراهه به راه بیایم،

دستم را می کشم که از بیراهه به تو برسم.

بیراهه گناه می شود، و راه سربه راه!

اما نه من می رسم، نه تومی آیی از راه.

اگر بدانی چقدر نیستم بیشتر صدایم میکنی

تا قدم هایم بلندتر شود.

خدای من... 


  بیراهه ی عمر از روزی آغاز شد

     که ما دو تن یکدیگر را در ازدحام کوچه ها گم کردیم.....


   ****

 پ ن: دیگه دستام و رها نکن خدا 

هر چقدر هم که من خواستم برم به بیراهه 

 تو دستام و رها نکن... نزار دوباره گمت کنم 

قلب من فقط باید مال خودت باشه 

مال خود خودت

بخواه برام

بخواه که اگه تو نخوای هیچ کاری انجام.نمیشه...

عاشقتم خدا 

عاشقتم که مهر حسینت رو تو دل منم انداختی

عاشقتم که مهدی فاطمه ت،  ندیده دلم رو برده... 

فقط برام بخواه

بخواه که قلبم فقط مال خودتون باشه... همین

این آرامش الانم و ازم نگیر... 

این آرامش الان لطف و محبت خودته 

میدونم

فقط نزار بازم به بیراهه برم... 

  • نون والقلم

نظرات (۳)

  • نردبانی تا خدا
  • سلام
    عااااااااالی بود... حرف دل منم بود :)
    پاسخ:
    سلام
    و سپاس...
  • لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
  • سلام سادات

    کاش بیاد...
    کاش به دل خسته ی ما هم نظری کنه...

    برام دعا کن
    خراب کردم...........:-(
    پاسخ:
    سلام 
    :(
    کاش....
    چشم... محتاجم به دعا
    یا علی مدد
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    سلام
    و سپــــاس

    قطعا همین طوره ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">