نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دلم پر از شکایته امامِ مهربـــون ...

بسم الله ...

 

    طلای گنبد تو وعده گاه کفتـــر هاست

                  کبوتر دلِ من بی شکیب می آید ...

 


 پر باز می کنم بپرم، می خورم زمین
      بال و پر شکسته, به جایی نمی رسد
 من سالهاست منتظر یک ضمانتم
      آخـــر چـــرا امام رضایی نمی رســـد؟

 

  • نون والقلم

نظرات (۸)

 ایـنک سلـامـ حضـرتِ عیـسے تـر از مسیـــح
لطفـت نگـو کـــہ شـامـلِ مـاهـا نمـے شـود
ای مـن فـداےِ پنجـره فـولـادِ چشـم هـات
از بغـضِ مـن چـرا گِرِهـے وا نمـی شود ...

السّـلامـ علیـکــ یـآ سلـطـآن ، یـآ علـے بـن موسـی الـرضـا
پاسخ:
پر باز می کنم بپرم، می خورم زمین
بال و پر شکسته, به جایی نمی رسد
 
  • علی رسولان
  • قشنگ
    فقط زیادی سیاهِ
    پاسخ:
    ممنون
    عذر خواهی میکنم...
  • انسان نیازمند
  • سلام ضامن آهو کجاست آغوشت
    روزیتون
    روزیمان
    ان شاالله
    التماس دعا
    پاسخ:
    ای که چون من هزار ها داری
    آسمانی پر از دعا داری
    دست هایم دخیلتان هستند... 
    بس که دست گره گشا داره... 

    سلام و سپاس 
    انشاءالله به زودی روزیتون... 
    و در حریم مهربانش به زودی اگر خدا بخواهد ناىب الزیاره خواهم بود... 

    یا علی مدد
    سلام...

    دعوتید به :

    http://heyateketab.blog.ir/post/188

    پاسخ:
    سلام
    سپاسگذارم!
    کاش این قلم 
    نشانی تو را مینوشت.... 
    نه در به دری مرا... 
    مداحش کیه بگین میخام دان کنم😔😔😔😔😔😔😔😔
    پاسخ:
    از همینجا هم میشه دانلود کرد
    آقای امیر حسینی فکر میکنم باشن.

    باسلام مداحش کیه ممنون
    پاسخ:
    سلام
    فکر میکنم آقای امیر حسینی
    سلام . چطور دانلود کنم
    پاسخ:
    سلام
    روی سه نقطه نوار پخش کلیک کنید نوشته دانلود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">