نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

تو پناهم باش، آقا...

بسم الله ...


    جز به دیدار حریمت دگرم مرهم نیست
          هیچ کس غیر شما بر دل من محرم نیست

 

گاهی دلت نمیخواهد

دیروز را به یـــاد بیاوری

انگیزه ای هم برای فـــردا نداری ...

و حــال هم که ...

گاهی فقـــط دلت میخواهد

زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری

و گوشه ای از گوشه ترین گوشه های دنـــیا

گریــه کنی ...

                 آهویی خســـته ام که میخواهم، یک قرار شکـــار...بگذاری


 

میکشی از هر طرف هر بی پناهی را به طوس
        بچه آهو
کرده ای انــگار خلق الله را ...
*****
وقتی احساس بی پناهی میکنی ...
وقتی هیچ کسی.. هیچ جایی و هیچ چیزی آرومت نمیکنه ...
فقط پناه میبری به حریم امام رئوف ...
چون خوب بلده تو همون نگاه اول چه جوری مرهم باشه برای همه ی دردهات...
و من چقدر لحظه شماری کردم برای این روزها..
برای دوباره دیدنت
برای دوباره نفس کشیدن تو هوای حرمت...
چقدر دلـــم برات تنگ شده امام رضا
چقدر هر بار کلی بغض نشکسته دارم که فقط کنار تو میشکنه ...
چقدر دلــم به تسکین ِ دست مهربونت احتـــیاج داره ...
دل تو دلم نیست برای اومدن
برای چشم تو چش شدن ِ لحظه ی اول با گنبدت
برای تکونای پرچمت
که وقتی پرچمت تکون میخوره یعنی داری میبینیم و حواست بهم هست...
و همیشه حواستون بهم بوده ..
و همیشه هوام و داشتید...
و هیچ وقت دستِ خالی برم نگردوندید...
همیشه هوام و داشتید که وقتایی که دیگه هیچ جایی برام نمونده
تو بهترین جایِ دنیــا پناهم دادید...
تو بهشت ِ خودتون
تو مشـــهد الرضا ...
این بار هم مثل همیشه...
با کلی امید میام...
با دستهایی خالی که میدونم خالی بر نمیگرده ...
با رویی سیاه
سیاه از گنـــاه
اما ...

     دور مران از در و راهــــم بده ...


  • نون والقلم

نظرات (۵)

آهوی پاشکسته ای ،لنگون لنگون اومده

یا ضامن آهو ،برات دوباره مهمون اومده

پر کشیدم من به هوات مثل کبوتر حرم

فدای اون محبتت،دستی بکش روی سرم

از راه دوری اومدم تنها به امید نگات

آخ اگه دستم برسه به اون ضریح با صفات

تو صحن تو نشستم و منتظر عنایتم

تورو خدا نگام بکن که تشنه شفاعتم

دلم به عشق تو خوشه مثل دل کبوترات

بزار که بی پرده بگم امام رضا جونم فدات
پاسخ:
امام رضا جانم... 

به هر کرانه که رفتم دلم نشد آرام
دلم بهانه گرفته برای دیدن تو... 
  • باب الحسین
  • همین که کنارت نفس بکشم ...

    همین که در صحن بنشینم و نگاهت کنم و نگاهم کنی

    آدم دیگر چه می خواهد بهتر از این ؟
    پاسخ:
    امام رىوف... 

    برام هیچ حسی شبیه تو نیست... 
    کنار تو درگیر آرامشم 
  • کمی بودن ...
  • دلم تنگه... :'(
    پاسخ:
    ایشالا به زودی روزیتون... 
    ممنون که راهم دادی امام مهربونم
    امسال حال دلم و با شما تحویل میکنم
    که بهترین حال و احوال نصیبم بشه... 
    امسال سایه ی محبت و مهربونی شما بیشتر از همیشه روی سرمه... 
    چه سالی بشه امسال... 
    شما
    مادر
    ارباب... 
    کاش گم شده مون هم بیاد...
    که عید ما همون روزیه که آقامون بیاد و سایه ی روی سرمون بشه... 
    پاسخ:
    در هیاهوی شب عید تو را گم کردیم 
    غافل از آنکه شما اصل بهاری آقا :*

    اللهم عجل لولیک الفرج.... 
    بی پناهم ، پناه ده ، ای پناه بی پناهان
    پاسخ:
    و تو همان بهترین پناهگاهی آقا... 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">