نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

سراب ...

هو المعشــــوق ...

 

         نوکـــرِ خوبی نبــــودم ...خودمم میـــدونم آقـــا  

 

 

         مردم به چشــــمِ آب نگاهم کنند و لیک

                        من از سراب پیشِ تو بی آبرو ترم

                                                یا حسیـــــــن ....

 

 

  • نون والقلم

نظرات (۵)

سلام 
وبت خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام و سپاس
نظر لطفتونه.. 
منو دریاب حسیـــــــــــــــــــن :(
پاسخ:
من و دریاب ارباب بد جوری سرگردونم
من محتاج و از بیراهه برگردونم :(

التماس دعا 
من از سراب پیش تو بی آبرو ترم

سلام
خداقوت
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام و سپاس

محتاجـــم به دعـــا
یا علی مدد
وای وای حسین..روانی شدم :(
I've learn some just right stuff here. Certainly
value bookmarking for revisiting. I wonder how so much effort you put to make the sort
of wonderful informative site.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">