نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

خـورشیـد ِ شب ...

 بسم الله ...

 

              نامت بلنــد و اوجِ نگــاهت همیشــه سبز

                            آبی ترین بهانه ی دنیــای من سلام

             قلبی شکسته دارم و شعـــری شکسته تر

                           اما نشسته در تب ِ غوغـــایِ من سلام ...

 

گفت خوشبخت اونیه که شبا درد دلش رو

به امام ِ زمانش بگه ...

بهش گفتم کاش اول بگی

اصلا روت میشه تو چشمای امام زمانت نگــاه کنی ؟

   ***

نه

اصلا روم نمشه توی چشات نگاه کنم آقا جون

اما باشه

میگم

دردِ دلـــم و میگم

من از تاریکی و تنهـــایی میترسم

خیلی میترسم

اما اینجا وسطِ تاریکی و تنهایی گیـــر کردم

گیر کردم بدونِ شما آقــا

گیر کردم وسط گنـــاه

نمیخوای بیای و دستم و بگیری ؟

مگه ما رو به شما نسپردن...؟

مگه پدر مادرها بچه های بدشون و از خونه میندازن بیرون ؟

مگه اینجوری نیست

که مـا بــدا با یه نگـــاه ِ شما سر به راه میشــیم؟

میشیم همونی که خودت میخـــوای ؟

مگه همین طوری نیست بابای مهـربـونـم ....؟

                      دیــری است آســـمان ِ مرا شــب گرفـــته است

                                  خورشیــــد ِ من برای چـــه تآخیـــر کرده ای ؟؟

 

 
 
  • نون والقلم

نظرات (۷)

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم  
گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم
گفتم شبی به مهدی بردی دلم ز دستم  
من منتظر به راهت شب تا سحر نشستم
گفتم دلم ندارد دیگر قرار و آرام            
من عقده ی دلم را امشب دگر گسستم
گفتم ببخش جرمم ای رحمت الهی    
شرمنده تو بودم شرمنده تو هستم
گفتا حجاب وصلت باشد هوای نفست      
گر نفس را شکستی دستت رسد به دستم
گفتا هزار نوبت از جرم تو گذشتم          
پرونده تو دیدم چشمان خویش بستم
اما مباش نومید از خانه امیدم
من کی دل محب شرمنده را شکستم
  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
  • سلام بر شما
    وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
    آقاجان...
    نکند منتظر مردن مایی؟!...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    +++
    سلام..
    خیلی وقتها ممکنه تو زندگی مسائلی پیش بیاد که حس کنیم خودمون قادر به حلش نباشیم.. در این جور مواقع بیشتر از همه دنبال کمک گرفتن از دیگران هستیم.شاید افرادی رو توی دنیای واقعی پیدا کنیم ولی رومون نشه خیلی مسائل رو واسه شون باز کنیم.دنیای مجازی این وقتها خیلی به درد بخوره.انجمن ما هم واسه این جور وقتها به دردتون میخوره.اینجا بی هیچ قضاوتی سوالات شما خونده میشه و توسط راهنمایان و مشاوران انجمن پاسخ داده میشه.
    سلام من به تازگی در blog  ثبت نام کردم و مطالب جدید پست کردم
    خوشحال میشم سر بزنی میخوام نظرتو بدونم
    مطالب وبت عالی بود
    This is a topic that is near to my heart...
    Best wishes! Where are your contact details though?
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">