نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

آشتی ...

 بسم الله... 


1.

گفت بعضی وقتها سرت رو بالا بگیر

من و نگاه کن 

سرم و بالا گرفتم 

اما نتونستم خیلی بهش نگاه کنم

از خجالت

از شرم 

سرم انداختم پایین 

زانو هام و بغل کردم و  نشستم


تا اینکه خودش اومد اینــجا

همین پایــین 

پیشِ مــن 

بغلــم کرد

آرومـــم کرد

اصلا انگار نه انگار که من همونی ام

که خیلی وقتها به یادش نبــودم 

که با کارهام دلش و شکونــدم

گفت بیـــا با من آشتــی کن 

من که تــو رو ول نمیکنم

حسیــن اش رو نشونم داد

گفت که بهتـــرین رفیـــقِ برات

گفت همیشه هـــوات و داره... 

       واغـــفِر لِـیَ الذنــوبَ التـــی تقـــطَعُ الـــرَجَاء

  • نون والقلم

نظرات (۲)

 

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

That is very interesting, You are an excessively skilled blogger.
I've joined your feed and look ahead to searching for
extra of your fantastic post. Also, I've shared your website in my
social networks
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">