نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

ماهــی

 بسم الله... 


3.

بعضی وقتــها میشم یه ماهی 

ماهی که از تـُـنگش افتاده بیـــرون 

هی پر و بال میزنم

هی خودم و میکوبم به این طــرف و اون طــرف 

خودمم نمیدونم دنبالِ چی ام 

چی میخـــوام 

فقط میدونم یهـــو دلم بی قرار میشه 

اونوقته که تو رو بیشتر از همیشه میخوام 

که آرومـــم کنی 

اون وقتــه که دستم و میزارم روی سینه ام و 

به حسیـــن ات سلام میــدم 

بعضی وقتها که مثل همون ماهی 

از لایِ دستهای تو افتادم بیـــرون 

وقتی که تو رو تـــو زندگیم کم دارم 

اینجوری بی تاب میشم و بیقــــرار...

اما تــو من  و به حال خودم رهـا نکنی... 

من و به جز حسین ات به کس دیگه ای نسپری خـــدا...

                    واغـــفر لِیَ الذُنــوبَ التی تُنِِزِلُ البـَــلاء ....


  • نون والقلم

نظرات (۱)

مولای مهربان غزل های من سلام
سمت زلال اشک من، آقای من سلام
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز
آبی ترین بهانه دنیای من سلام
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر
اما نشسته در تب غوغای من سلام
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام
تقدیم چشمهای تو این شعر نا تمام
زیباترین افق به تماشای من سلام

اللهم عجل لولیک الفرج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">