نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دستات و از دستم نگیر...

 بسم الله... 


25.

همیشه همین طور بوده... 

تا میای عادت کنی 

تا میای دلبسته ش بشی 

میبینی بساطش و جمع کرده و داره میره... 

حالا تویی که باید دنبالش بری

تویی که باید دیگه رهاش نکنی 

اون اومد کار خودش و کرد و رفت... 

اومد و مهربونی کرد... 

اومد و گفت تا الان هر کاری کردی بخشیدمت... 

دیگه باهام رفیق باش... 

اومد و دل همه مون و تکون داد ... 

حالا نوبت توىه... 

یه وقت نارفیقی نکنی 

زیر حرفات نزنی 

دستت و از دستش جدا نکنی 

نری به سمت شیطون 

محبت کس دیگه نیاد سراغت... 

از این به بعد نوبت توىه که رفیق باشی و 

پای حرفات وایستی

نوبت توىه که عاشقی کنی... 

از همین الان دلم برای ماه مهربونت تنگ میشه 

از همین الان دلم بهونه ت و گرفته 

از همین الان که با بغض برات مینویسم خدا... 

میترسم دستم از دستت جدا شه 

میترسم دوباره رهات کنم و 

باز تو غم و تنهایی هام غرق شم... 

دستات و از دستم نگیر... 

        یـا مَن اَقــرَبُ اِلَیَّ مِن حَبــلِ الوَریــد .... 


  • نون والقلم

نظرات (۱۳)

صد بار اگر توبه شکستی باز آ...
  • ساکت در قفس
  • سلام

    برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود

     دستهای خویش و دامان توام آمد به یاد


    التماس دعا

    یا علی

    پاسخ:
    سلام 
    محتاجم به دعا
    علی یارتون... 

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • "حواست باشه یه وقت نارفیقی نکنی...."
    یا من رفیق من لا رفیق له...
  • فیس آپ نداری ؟
  • سلام.اکانت فیس آپ نداری ؟

    به سایت فیس آپ برید و خیلی راحت و سریع فیس آپ خودتون رو بسازید...

    یک فرصت تکرار نشدنی برای شما که فیس آپتون رو با دامنه دلخواه داشته باشید

    این فرصت تکرار نخواهد شد...

    www.Faceup.ir

  • رافضیــة ...
  • یا انیس من لا انیس له
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • احسنت
    /یا رفیق من لا رفیق له/
  • ساکت در قفس
  • سلام

    السلام علیک یا ابا عبد الله....


    شبا که بیقرارم 

    تو رو به یاد میارم

    از حرم قشنگت 

    چه خاطراتی دارم........


    التماس دعا

    یا علی

  • رافضیــة ...
  • سلام کربلایی..

    حال و احوال؟
    نیستی بانو؟!

    .....ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    محتاجم به دعا...

    یا رفیق من لا رفیق له...

    :'(
    منم دلم خیلی تنگ  میشه واسه ماه رمضون با اینکه اصلن روزه نگرفتم.

    ولی خیلی دلتنگشم...خصوصا شبای احیا ..

    :(( 

    چقد زود تموم شد

    پاسخ:
    بعله خیلی :(

    سلام
    خوشحال میشوم بایکدیگرتبادل لینک کنیم
    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حق یارتون

  • گروه فیزیک
  • مثل شعر بود
    در ضمن واقعاً وبلاگ خوب و برتری دارید لطفاً اگر میشه ما رو هم لینک کنید . خیلی خیلی ممنونم . وبسایت ما یک وب علمی در زمینه ی فیزیک هست با نام فیزیک برای زندگی .
    http://physics1.blog.ir
    خیلی خیلی از شما متشکریم .
    لطفاً بعد از این که ما رو لینک کردین اطلاع بدین حتماً تا ما هم لینکتون کنیم |
    با تشکر از شما
    موفق باشید ...
    پاسخ:
    سپاسگذارم...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">