نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

وداع...

بسم الله...


30.

رمضانمان گذشت و دستمان خالیست...

بی "ثمره "ایم..

..بی حاصلیم..

خشک ..وغبارالود..

"انی..

وهن العظم منی واشتعل الراس شیبا... "

اما... خدایمان؛ بزرگ است..

مهربان وکریم است...

و برهمه چیز..تواناست...

"قال ربک ؛هو علی "هین"...

"خدایمان؛.." بر ما نمی پسندد؛

بی حاصلی را..

بی ثمرگی را..

مدفون شدن درعالم خاک را....

خشک وغبارآلود؛ ماندن ومردن را..

"انا" نبشرک ..بغلام..اسمه.."یحیی"..

"حیاتمان" می دهد؛

"زنده "دلمان می کند؛

موجودیتی نصیبمان میکند؛

"جاری" وماندگار؛

سالم ازهرآفتی؛

خیری کثیر؛

به وسعت خیرات" همه ی خوبان عالم"...

       وَ لا تَــجعَـل آخِـــر العَــهدِ مِنِّی لِــزیــارَتِکُم.... 

                                              والسَّلام. 


  • نون والقلم

نظرات (۷)

خداحافظی همیشه سخته
تلخه 
غم داره 
غصه میگیره دل آدم و... 
اما من میدونم که این خداحافظی نیست
تازه اول یه سلامه... 
تازه پیدات کردم 
تازه یحیام کردی... 
میدونم تو که من و رها نمیکنی و بری 
اما اگه من خواستم بد شم 
من رفتم و دور شدم 
تو دستم و محکم بگیر و فشار بده
بگو قرارمون این نبود بری 
قرار بود بمونی و رفاقت کنی... 
دلم برای این شبهای رفاقت باهات تنگ میشه 
هیچ وقت ازم خسته نشو... و
من و از خودت دور نکن خدا 
عاشقت... 
عبدت... 
بنده ات... 
  • رافضیــة ...
  • خداحافظ ماه خوب خدا....
  • سید گمنام
  • رمضان که تمام می‌شود
    دل‌تنگ محرم می‌شویم
    انگار دل‌مان
    همیشه دنبال بهانه است ...

  • رافضیــة ...
  • سلام کربلایی

    چرا از ارباب پست نمیذاری؟

    نگاهش پشت و پنات...
    پاسخ:
    سلام
    چشم مینویسم ان شاالله... 
    ممنون...

  • آبی آسمانی
  • عاشقان عیدتون مبارک 
  • ساکت در قفس
  • سلام

    زیبا بود....

    ایشالا سال بعد ماه رمضون زنده باشیمو استفاده کنیم....

    با پست "هوا سرد است" به روزم ....

    التماس دعا

    یا علی

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم
    پاینده باشید
    علی یارتون... 

  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام و خداقوت
    عیدتون مبارک
    عطرِسیبِ یار تاریکه، خوندن مطالب سختن، لطفا کاری کنید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ببخشید امکان تغییر قالب رو ندارم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">