نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

من یقین دارم...

هو المحـــبوب ...

     قطــره قطــره اشکهایم را تو دقــت میکنی

            بی نهایت بر گـــدای خود محبـــت میکنی

    آن قـــدر من آمدم پابوسی باب الجــواد...

             گوییا بر زائرت داری تو عــادت میکنی ...



من یقین دارم یکی از همین روزها

دست دلم را میگیری و 

از باب الجوادت مرا وارد بهشت میکنی 

و پنجره فولادت بهانه ای میشود 

برای امضای تذکره ی کربلایی دیگر 

اصلا کربلایی که براتش را شما امضا کرده باشید 

طعم دیگری دارد،  آقای خوبم... 

و من همیشه کوله بار غم ها و غصه هایم را برایت آورده ام و

تو با مهربانی ات مرهم شدی برای دردهای بیشمارم 

و سوغات سفر یک تذکره ی کربلا به نامم نوشتی و

فقط گفتی سلام ما را برسان... 

من یقین دارم باز هم مهربانی میکنی و پادر میانی 

تا ارباب بار دیگر نوکرش را به پابوسی بپذیرد 

و در نیمه های شب 

وقتی دستانم دخیل پنجره های ضریح ارباب میشود 

دلم هوایی شود تا مشهد شما و بگویم 

امام رىوفم این سفر را از تو دارم 

و از نغمه های دل من که برایت پر میکشد

تنها تو خبر داری و من... 


 من یقیـــن دارم که قبل از اربعین آقای من 

             از نجــف تا کربـلا  ما را تو دعوت میکنی

  تــو همیـــشه یـاور تنــهایی من بوده ای

             یاور تنهاییم من را  وساطــت میکنی ...؟؟





  • نون والقلم

نظرات (۳)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
اما کربلا و مشهد که با هم فرقی ندارن اما..............
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • گنبدت مال همه باب الجوادت مال من...
    جای من پشت در میخانه باشد بهتر است....
    پاسخ:
    یا انیس النفـــوس


    یک کاسه از جنس طلا دارم
    غمی نیست
    یک پنــــجره رو به خدا دارم
    غمی نیست
    حاحی سرت گرم طوافِ کعبـــه باشد
    من هم علی موسی الرضا دارم
    غمـــــــــی نیـــــــــست ...


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">