نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

منی که بی تو نمیتوانم را...

  بسم الله... 


 نمیدانم

  ﮐُــﺠــﺂ؟

   ﮐـِـﮯ؟

 ﮐُـــــــــﺪﺍﻡ ﺭﻭﺯ ؟ 

ﭼـــه  ﺷُــﺪ ﮐـــﮧ ﻳﺎﺩﺕ 

 ﺍﺯ ﺩَﺳـﺘــﻢ ﺍُﻓــﺘــاد ﺣــﺂﺻـِـﻠَــــش ﺗــﻤــﺂﻡ ِ 

  ﺯَﻣــﯿــﻦ ﺧــﻮﺭﺩﻧﻬـﺎیم ﺍﺳــﺖ... 

  دلم ﻣــﮯ ﺧــﻮﺁﻫَــﺪ ﺁﺭاﻡ ﺻـِـﺪﺍﻳَﺖ ﮐُــﻨَــﻢ :

      " ﺍﻟﻠّﻬُﻤـَّ ﯾـﺎ ﺷـﺎﻫـِﺪَ ﮐُـﻞِّ ﻧـَﺠْـﻮﻯ " 



ﺧﺪﺍﯾــــــﺎ 

ﺧــــﺮﺍﺑﺖ ﻣﯽ ﺷــــﻮﻡ

 ﻣﺮﺍ ﻫﺮ ﮔــــﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧـــــﻮﺍﻫﯽ ﺑﺴـــــﺎﺯ ...

                الهی و ربی من لی غیرک....؟؟ 


 گاهی مرا در آغوشت گیر 

منی که بی تو نمیتوانم را... 

              ****

گفته بودم هر کسی بخواد تو رو از من بگیره 

من جلوش وای میستم 

حالا تو هم  هر طور که میخوای امتحانم کن 

هر چقدر هم کم بیارم و زمین بخورم

بازم برمیگردم سمت خودت 

چون به جز تو کسی و ندارم 

چون کبوتر جلد خودتم 

چون دلم میخواد فقط مال تو باشم 

مال تو خدا... 

کاش خیلی زود من و ببری 

ببری پیش خود خودت... 

جایی که هیشکی جز تو نباشه... 

    ای مهربان عرش نشین،  ای همیشه خوب

                این بنده ی به خاک غم افتاده را ببخش... 


  • نون والقلم

نظرات (۸)

  • همراه رایانه
  • همراه رایانه

    سوالات رایانه ای ,اینترنتی,تبلت و موبایل را از ما بپرسید.

    لطفا لینک سایت شرکت را با نام همراه رایانه در وبلاگ خود قرار دهید تا تمام کاربرها از این خدمات بهرمند شوند.

    متشکرم همراه رایانه (پاسخگوی شبانه روزی)

    تلفن تماس :  9099070345

    http://www.poshtyban.ir
  • فاطمه صادقی
  • زیبا:)

    خیلی زیبا..
    یاعلی..
    پاسخ:
    سپاسگذارم... 

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • تا تو را دارم چه غم دارم
    خداجــــآن....
  • رافضیــة ...
  • سلام عزیزم
    مثل همیشه زیبا...

    علی یار و یاورت...
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم...

    خدایا ببخش..............
  • کمی بودن ...
  • .....خداجان ببخش.......
    سلام علیکم
    لطفا در جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لینک وبلاگ شهید را در جایی مناسب در وبلاگتان قرار دهید
    منتظر شما جهت حضور در وبلاگ شهید هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    زیارت قبول سیده بانو.

    دعام کنیااا...

    +این مطلبتم مثه تمام حرفای این خونه ؛ فوق العاده بود.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    خیلی ممنون
    محتاجم به دعا
    یا علی مدد... 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">