نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

آشــنای دل هـا ...

 هو المحبــوب... 

 

       خـوشــا آن غریبی که یــارش تـــو باشی 

                             قـــرار دل بی قـــرارش تـــو باشی 

      خوشا آن گـــدایی که تنـــهای تنها 

                       کنـــاری نشیند، کنارش تـــو باشــی ... 

 

 

دلبـــر که باشی 

دل بـَــری را خـــوب بلدی 

حضـــرتِ رئــــوف 

حضــــرتِ ســـلطان 

نگــــاه کــــن

ببیــــن چه عاشـــقانه هوا پر شده از عطـــرِ میلادت 

از بس که دلبــــری کردن میدانی 

عاشقانت به پیشـــواز قدومت آمـــده اند... 

           مرا به غیـــر تـــو در این شهر،  آشنایی نیست

                    به جز هـــوای تـــو در سر، مرا هــوایی نیست ... 

 

  • نون والقلم

نظرات (۱۴)

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
پاسخ:
سلام 
ممنون از لطف نگاه شما... 

فوق العاده
پاسخ:
سپاس... 

با اینکه تازه در آن حرم آسمانی مهمان لطف بی پایان مولایم بودم،
اما
بازهم دلم هوایی است
هوای مشهدا الرضا
و هم
هوای حرم سیــــــــدالشهدا

اللهم ارزقنا
  • ساکت در قفس
  • سلام به روزم با یه چایــــــ!

    تشریف بیارید

    مرا به غیر تو در این شهر،  آشنایی نیست


    دریاب من بی دست و پا رو ...

  • رافضیــة ...
  • هواتو کردم......
    بطلب آقــــــــــــــــــــــــــــــــا

    من یقین دارم ک قصه تو تنها سهم آهو نیست ...

    😢
    سلام 

    من تو نظراتم بیشتر انتقاد میکنم از این به بعد تکرار نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    نقد باعث ارتقا سطح کار میشه و نشون دهنده توجه مخاطب
    پس ایرادی نداره
    یا علی مدد

    سلام
    یا حضرت ضامنـــــــــــــــمددیــــــــــ

    +من همون ساکت در قفسم
    من و وبم یه جورایی تغییر کردیم 
    +لطف کنید عنوان لینکمو تغییر بدین

    ممنون
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید 
    علیریارتون... 
  • سیده حدیث میرفیضی
  • فقط اونقدر جرات پیدا کردم که برم جلو و کتاب یکی از شهدا که تازه رسیده بود دستم رو بدم بهش تا برام امضا کنه…

    خواستم اون امضا رو داشته باشم تا یادم نره برای مثل شهدا زندگی کردن لازم نیست که حتما مرد باشی...یادم نره که هنوز هم آدم های خوب باقی موندن...

    دعوتید به یک روز ،همراه با لشگر فرشتگان

    یا علی

    پاسخ:
    سپاسگذارم
    یا علی مدد...

    نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

    مردم صدای آمدنت را شنیده اند

    زیباتر از همیشه شده آستان تو

    آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

    ...

    ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.

    پاسخ:
    ممنون
    عید شما هم مبارک
    یا علی مدد

  • مهدی هادیلو
  • با سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    آیا می دانید تبادل لینک باعث افزایش پیچ رنک و ارتقا رتبه در گوگل و سایر موتور جستجو ها می شود
    علل خصوص تبادل لینک با وب سایت های پر بازدید
    وب سایت کلاس ما این امکان را برای شما مدیران سایت ها و وبلاگ ها فراهم کرده است تا با تبادل لینک با ما
    پیچ رنک خود را ارتقا دهید
    برای ورود به بخش تبادل لینک به لینک زیر بروید
    www.link.classma.ir
    با تشکر
    سلام...

    مایل به تبادل لینک هستید ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">