نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

اما، شد...

    هــو المعــشوق...

 

    گفـــتد عــطا نمیشود، اما شـــد     
           
بخشـــیده خــطا نمیشود، اما شـــد           
   
گفتند به این حسیــــن، حســـین گفـتن ها      
...
                            د ردِ  تـــو دوا نمیشود، اما شــد

 


امشب یاد روزایی افتادم

که تو حسرت کربلات میـســـوختم
که فقط سهم من از هوای حــرمت

...شده بود نشستن پشت مرزهای شلمچه
اما بالاخره من و هم راه دادی 
سه سال پشت هم 
ماه محرم

 ... کربلای ِخـــودت راهم دادی

گفتن هر کی بره کربلا 
ارباب آدمش میکنه 
من نمیدونم آدم شدم یا نه 
فقط میدونم

اون آدم سه سال قبل از رفاقتمون هم نیستم...

گفتن هر کی بره کربلا 
کامل میره و ناقص برمیگرده 
یه چیزی و اونجا جا میذاره 
یه تیکه از وجودش رو 
من دلـــم و اونجا گذاشتم 
یه وقت ردم نکنی 
دلــم و پس نزنی و برگردونی بهم ...
گفتن دل به دل راه داره 
گفتن خواستی ببینی چقدر پیش اربابت جا داری 
ببین اربابت چقدر پیش ِ تو...
اما 
این و که میشنوم دلم میلرزه 
من که خیلی عاشقتم 
یعنی میشه شما هم ...
گرچه بی معرفتیه که بگم نه 
اونی که رفاقت کرده همیشه خودت بودی 
اونی که نارفیقی کرده.... من
امشب دلم خیـــلی گرفته رفیق 
دلم برات تنگ شده 
دلم هوایی شده 
آخه بوی محرمت داره میاد 
نکنه محرم بیاد و بره و من
نکنه راهم ندی حرمت 
بیا این دلی رو که خودت هواییش کردی بگیر 
خودت یه جوری آرومش کن 
خودت آروم کن دلی و که بیقراره و

جز خودت پناهی نداره
بهترین رفیقم 
خیلی دلم گرفته 
خیلی حالم خرابه 
یه بار دیگه دستم و بگیر 
سعی میکنم این بار دست هات و رها نکنم 
بزار یه بار دیگه سعی کنم که آدم بشم...

             یا رفیـقَ لا رفیـقَ لَه حــلالـم کن، اگـر

                  بین مـا بـار گنـاهـانم رفــاقـت را گرفـت ...     

 

  • نون والقلم

نظرات (۵)

مهربونی هاتو یادم نمیره آقا

هیچ وقت کربلاتو یادم نمیره آقا ...

هر چه من بدتر شدم ، تو بیشتر مهربانی کردی ...

حضرت مهمان نواز ...
پاسخ:
حضـــرت ِ مهمـــان نواز ...


امیری حسین ونعم الامیر....
پاسخ:
حسینی بمان 
حسینی بمیر 
امیری حسین 
و نعم الامیر.... 

  • انسان نیازمند
  • ان شاالله روزیت حرم ارباب

    التماس دعا
    پاسخ:
    ان شاالله روزی تمام عاشقان ارباب
    محتاجم به دعا
    یا علی مدد... 

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ح س ی ن ِ من....
    تو که می دانی دلم دقیقا کجای حریمت گــــیــــــر کرده ..... !
    بماند بقیه اش . . .
    .
    سلام عزیزم
    راستش من کاروانی که مداح خوب داشته باشه سراغ ندارم!!!
    برای همسفر خوب پیدا کردن هم ،
    موقع اربعین به نظرم حتما باید یه همسفر مرد همراهت باشه!
    اونجا برای خواب خیلی مشکل میشه!
    جمعیت به شدت فشردست و ....
    خلاصه به نظرم باید "همسفرِ آقایی که بهت محرم باشه"
    حتما داشته باشی!
    اگر نظر منو بخواید بدون مرد
    اربعین نمیشه!
    حالا باز هم صلاح مملکت خویش خسروان دانند :))))
    برای شروع ثبت نام هم که قطعا می دونید !!
    باید برید سایت حج و زیارت ثبت نام اینترنتی بکنید!
    بازم اگر سوالی بود بپرسید اگر جوابش رو می دونستم دریغ نمی کنم!
    یا حق
    :)
    پاسخ:
    :(((

    سلام به روزم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">