نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

یا سامِعَ کلِّ نجــوی ...

  هـو السمیــع ...

 

     هنـــوزم بـه یـه معــجزه دلخــوشم

                  گــره های کــورِ مــن و بـاز کــن

     من و نـه بـه چشــم ِ گـــناهـای من

                 بـه چشــم ِ خــدایی بـرانــداز کن ...

 

من سرا پـا فقــرم به سویِ تو

سرا پـا نیــاز

و تنها چیزی که این روزها آرامم میکند

همین نجـواهای روزهای اول ماه ذی الحجه ی توست ...

مُــدام با دلــم میگویم

بِیــدِه الخَیر ... وَ هـُـو عَلی کُل شَی ءٍ قَـدیـــر

تو بر هر چیزی که بخواهی انجامش بدهی توانایی

تمام خیر ها بدستِ تــوست ...

حَسبی الله و کَفـــی

سَمــِعَ الله لِِمـــن دَعا ..

تو برای من کافی هستی خـــدا

تو صدای من را میشنوی

تو صدای من را میشنوی

تو صدای من را میشنوی

دلــم را آرام میکنم با خدایی که همه ی خیر ها به دستِ اوست

بر هر کاری تواناست

بنده اش را میبیند و صدای او را میشنود ...

دلــم را آرام میکنم در ماهی که سراسر مژده ی خیر و برکت است

دلـــم را آرام میکنم با خــدایی به بـزرگــیِ تــو

 دلِ بی تابــم را به خودت میسپارم

تـــو خوب میدانی دلِ بهانه گیرم را چگونه آرام کنی ...

         یا سامِعَ کُلِ نجوی لا تترُک لَنا هَمــَّاً الا فَــرَّجتَـــه ...

 

 
 
  • نون والقلم

نظرات (۵)

سلام

امیدوارم این ماه ذی الحجه برا همه مون پربرکت باشه.
با تبادل لینک موافقی؟
خدایا بحق مضطر اصلی حضرت صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، ما را با راه راست رهنمون فرما و مگذار تا از ان صراط مستقیم، راهمان کج شود!
ان شاالله
پاسخ:
آمین... 

سلام علیکم مومن

دعوتید به :
جنگ نرم یعنی همین
http://azf06.blog.ir/post/491

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
یا علی مدد

سلام علکیم
با اجازه شما در وبلاگ فانوس جزیره لینک شدید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سپاسگذارم...

Notnhig I could say would give you undue credit for this story.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">