نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

ای تـو شورِ عشـق من ...

 بسـم الله... 

 

    چـه زخـم ها که نخوردم من از فراق، بیــا 

            بـه زخـم های دلــم،جـز وصــال مرهـم نیست.... 

 

 

اینکه ندیده عاشـقِ کسی بشوی هم عالمی دارد

وقتی کسی که دوستش داری در کنارت باشد

تمام حواست با هم کار میکنند

اما وقتی کنارت نباشد و 

تا به حال ندیـده باشی اش 

تمامِ حواست را به قلــبت میدهی

با قلبــت میبینی اش

با قلــبت صدایش میکنی

با قلــبت صدایش را میشنوی... 

با قلبــت تصورش میکنی 

چهره اش  را 

صدایش را 

مهربانی اش را.... 

و دلت برایش تنگ میشود

و این میــشود عمیــق ترین عشــقِ دنیــا

وقـــتی با تمامِ قلبــت عاشق شده باشی ...

      ❤ ❤ ❤ 

من نمیدانم عاشقت شده ام یا نه؟ 

اصلا مگر دلِ من قابل هست 

که از عشقِ شما دم بزند؟؟

من فقــط میدانم عادت کرده ام 

به اینکه هر روز برای سلامتیتان دعا کنم 

صلوات بفرستم...

من فقط میدانم اگر فاصله ی دوری ام از شما 

بیشتر از فاصله ی نمازهای روزانه ام باشد

دلـــم برایتان تنــگ میشود 

من فقط میدانم 

همیشه اولین و مهمترین دعایم ظهور شما بوده... 

دعا برای لحظــه ی دیدار....

خیلی ذوق دارد 

همیشه هم گفته ام 

ما امامی داریم که میتوان او را دید

با او حرف زد... 

احساس خوبی است 

همین حسی که این روزها

 بعد از التماس دعا گفتن به شما پیدا میکنم

وقتی میدانم 

مرا میبینید 

صدایم را میشنوید 

برایم دعا میکنید

دعایی که حتــما مستجاب است...

دلــم آرام میشود

آرام تـر از همیشه 

آقایِ خوبم... 

      خــوابِ مہـــدی (عج) را ببینی شب بخــیر

                     بوســه از پایــش بچینی شــب بخـــیر...

 

 

  • نون والقلم

نظرات (۷)

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییه
سایتتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد.
پاسخ:
سپاسگذارم... 

  • رافضیــة ...
  • حرفی ندارم جز شرمندگی اقا....😢
    پاسخ:
    یابن الحسن ؛
    عالم از آن توست
    غریبانه چرا میگردی؟؟

    این جمله آدم و آتیش میزنه کربلایی...
    اینکه آقات باشه و به خاطر ماها نتونه بیاد... 
    اینه که آدم و شرمنده میکنه :(((

    باید برایشان بلند شویم
    بخواهیم بلندمان کند...
    پاسخ:
    آقای من؛
    دنیا بدون تو زخم چرکینی است بی درمان
    ای نوش دارو
    ای شفا
    ای آخرین مرهم... 

    اللهم عجل لولیک الفرج... 

    بی خیال همه ی مردم شهر
    دلم آقا به خداتنگ شماست
    پاسخ:
    آقا ببخش که سرم گرم زندگی است
    کمتر دلم برای شما تنگ میشود.... 

  • سجّاده . . .
  • چه زخم ها که نزدم من بر فراق
    آقا منو ببخش

    پاسخ:
    دلخوشم که میبخشی
    نه فقط میبخشی
    حتی دوستم هم داری 
    و برای دعا میکنی
    مولای خوبم.... 

    سلام
    وبلاگتون باحاله
    خسته نباشید

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم! 

    Keep this going please, great job!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">