نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

خود را کبـوتـر حرمش فرض میکنم...

بسم الله ...

هوالمحــبوب .

 

   یک خونه م تـو مشهد و یک خونه م تـو کربلاست

               اربابــم حسیـنه و سلطانم امام رضـاست ...

 

 

8.

آرزوی زیارت علی ابن موسی الرضا را داشت

خادمه ی حرم حضرت حیدر علیه السلام 

درست مثل ما

که آرزوی زیارت نجف و کربلا را...

مشهد خانه مادری ماست

مهربانی امام رئــوف

 رزق دلهای شکسته مان

اصلا ما را با امام رضایمان میشناشند 

با نام شما آبرو و اعتبار داریم

به کربلا که میرسیم

خود را با شما معرفی میکنم ؛

گدایم،  گدایم، گدایم،  گدایم

گدای علی ابن موسی الرضا یم...

درست همان ورودی بین الحرمین 

دست بر سینه 

سلام ارباب 

علی ابن موسی الرضا

ضمانت دلم را کرده است

برات کربلایم را داده

و من را به کربلای شما فرستاده است...

حضرت رئــوفِ مهمان نواز 

اگر ضمانتت نبود 

کی نوکرت کربلایی میشد؟

         نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

                      بیا بگو نتکانند پا دری ها را... 

 

  • نون والقلم

نظرات (۴)

نشسته ام چو عباری به شوق اذن دخول:
"اادخل یا رسول الله...؟"
بوی سیب سرخ از حریم صحن انقلاب به مشام می رسد و امتدادش به بین الحرمین ارباب می رسد...

پاسخ:
 اٱدخل یا حجة الله...؟؟ 

من و جدایی از تو
حسین 
خدا نکند...

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ورودی بین الحرمین . . .
    آه . . . !

    همین !
    :(
    پاسخ:
    اللهم ارزقنا...

  • عطر سیب یار
  • کبوتر
    تویی که لانه ات بر عرش دنیاست
    تویی که صاحب ات فرزند زهراست
    برو پیشش بگو آقا گدایت بی قرار است
    از آن روزی که رفته کربلا چشم انتظار است
    برو پیشش بگو آقا گدایت سخت در شور و شین است
    برو پییش بگو آقا
    گدایت سخت دلتنگ حسین است
    :(((


    پاسخ:
    دلم میخواد بمیییرم با این ویدیو
    حتمااا گوش بدید
    :((

  • رافضیــة ...
  • سلام بانو

    خوش به دلتون....
    چرا روزشمار رو نمیزاری اخه؟
    شمامیخای بری، من استرس دارم!:)
    هه!
    خیلی براتون خوشحالم...
    فداتون:*
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم از لطفت
    نمیتونم چیزی بنویسم اصلا
    لال شدم
    دعام کن
    یا علی مدد...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">