نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

من کسی نبودم، ولی تو باورم کردی...

بسم الله...

هو المعشوق.


   نشسته ام بنویسم که غصه ها دارم

         دوباره شوق سفر سوی کربلا دارم

  نشسته ام بنویسم برایتان آقا

       نشسته ام بنویسم فقط تو را دارم... 



در مرزهای شلمچه 

در حسرت کربلا بودیم

که به ما گفتند:

" اگر مجنون دل شوریده ای داشت

دل لیلی از آن شوریده تر بی... "

یعنی فکر نکنید 

شما دلتان برای شهدا تنگ شده است

و آمدید

بلکه شهدا دلتنگتان شده اند و برایتان 

دعوت نامه فرستاده اند....

این روزها مدام با خودم زمزمه میکنم

اگر مجنون دل شوریده ای داشت.... 

ارباب 

چه شد که نوکرت را پذیرفتی و راهش دادی؟

اصلا من کجا و عشق حسین ابن علی؟ 

عزیز حضرت زهرا

من کجا و شب جمعه ای کربلا؟

اصلا اگر خودت نمیخواستی کی عاشقت میشدم؟؟

    ****

و حالا بعد از یک سال و یکماه جدایی 

که برای من 

مانند صد سال و ده ماه گذشت

اربابم مهربانی کرد 

و باز حال بد نوکرش را خرید

نوکری که 2 بار طعم جاماندگی اربعین را 

در همین یکسال و یک ماه چشیده است...

اما 

حرف وصال که میشود

باید تمام تلخی ها و سختی های فراق را

از یاد ببری

باید فقط پر باز کنی و

به سمت معشوق به پرواز دربیایی

باید فقط کنارش آرام بگیری و نفس بکشی...

اگر مهربانیت را ندیده بودم 

مینوشتم که باور نمیکنم پایم به کربلا برسد

شب جمعه ات را ببیند

عطر سیب حرم ات را استشمام کند 

بوسه بزند رد دستان مادرت را بر ضریح

اما 

خیلی با مهربانی ات شرمنده ام کردی 

خیلی زحمت من را کشیده ای 

هوای دلم را داشته ای

بهترین رفیقم بوده ای

 پس

در عین بی لیاقتی 

لحظه شماری میکنم برای لحظه ی وصال و 

آرام گرفتن در آغوشت...

    خدا از سرت سایه ام را نگیرد

         جز این هرچه را هم بگیرد....غمی نیست



ساعت نزدیک سه صبح

نمیدانم باز مینویسم یا نه...

شاید مطلب بعدی از نجف

شاید هم نه... 

الحمدلله که روزی دل شکسته مان را دادند

گرچه بی لیاقتم اما

رسم کریم هاست

گدا را دست خالی رد نمیکنند

حلال کنید اگر 

در این مدت تلخ نوشته های دل بیقرارم را خواندید

و به رسم رفاقت دعایم کنید

یا علی مدد...


  • نون والقلم

نظرات (۸)

  • (نورالهدی) .ه
  • التماس دعا...
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    ان شاالله روزیتون
    یا علی مدد...

  • رافضیــة ...
  • سلام کربلایی

    میدونم الان در جوار مطهر پدر مهربانیها
    ابوالحسن امیر المومنین هستید...

    خوش بسعادتت بانو
    الانه که میتونی یه نفس راحت بکشی...

    دیدی بالاخره طلبید و رفتی؟
    خوش بحال دلت..

    حسابی صفا کن عزیزم..

    یاعلی*:
    پاسخ:
    هیچ وقت این اندازه از نفس کشیدنم لذت نبرده بودم
    نمیدونی چه صفایی داره...
    نمیدونی چقدر دلم هوایی میشه وقتی از اینجا
    به امام حسین جانم سلام میدم
    مثل یه خواب شیرینه
    الهی که تموم نشه...
    به یادتم
    خیلی خیلی زیاد...
    علی یارت.

    آخ که چقدر هوای حرم همی دارم


    سربزنید
    پاسخ:
    ان شاالله به زودی روزیتون...
    یا علی مدد

    یه نرم افزار آنلاین طراحی سایت رایگان پیدا کردم عالییییییی خفن
  • شمیم عشق
  • خوشا شب های حرم ...
    اللهم ارزقنا کربلا ...
    پاسخ:
    اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد... 

  • طراحی سایت درتبریز
  • سلام من وبا نام طراحی سایت در تبریز لینک کن منم تورور لینک کردم
    آدرس:http://azardesigns.ir/
  • شمیم عشق
  •   نشسته ام بنویسم که غصه ها دارم

             دوباره شوق سفر سوی کربلا دارم

      نشسته ام بنویسم برایتان آقا

           نشسته ام بنویسم فقط تو را دارم... 


    و دیگر هیچ ...
    پاسخ:
    نشستم و بنوشتم
    فقط تو را دارم...

    ان شاالله به زودی روزیتان. 
    یا علی مدد.

    Howdy! Quick question that's completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My web site looks weird when browsing from my iphone.
    I'm trying to find a theme or plugin that might be able to
    resolve this issue. If you have any recommendations, please share.
    Appreciate it!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">