نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

معشوق خدا...

بسم الله... 


       شهید یعنی به خیر گذشت،  

                  نزدیک بود، بمیرد... 



گفت: مگه دوسش نداری؟  

پس چرا میخوای شهید شه؟ 

گفتم چون دوسش دارم میخوام شهید بشه 

که نمیره 

که همیشه زنده بمونه

که نفس بکشه...  بخنده... نگاهم کنه.

خود خدا هم فرموده

من عاشق هر کسی باشم 

او را میکشم و خودم خون بهای او خواهم بود...

 خدا خودش خاطر خواه شهداست،  

برای خودش میخره و سواشون میکنه.

       آخرش بی برو برگرد مرا خواهی کشت

                 عاشقی با اگر و شاید و اما نشود...


                      *********

" من طلبنی وجدنی

و من وجدنی عرفنی

و من عرفنی احبنی

 و من احبنی عشقنی

 و من عشقنی عشقته

 و من عشقته قتلته

و من قتلته فعلیّ دیته 

و من علیّ دیته فانا دیته"

 آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد

 و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد

و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد

و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد

 و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم

 و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم

 و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است

 و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد،

پس خود من خونبهای او می باشم.

  • ۹۴/۱۱/۲۰
  • نون والقلم