نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

عاشق عشقم و دامان رضا میگیرم...

بسم الله...

هوالمحبوب.


    پیش هر کس نکنم سفره قلبم را باز

         از سگ کوی رضا درس وفا میگیرم...



وقتی فقط امام رضا 

محرم حرف های نگفته است

وقتی مرهم است و درمان

درمان همه ی دلتنگی ها و دل آشوبه های 

این دل ناآرام و بیقرار

وقتی دلم بهانه ی نگاه رىوفش را

گرفته است ؛

دل تنگ مرا به حرم ببرید

به حرم ببرید

به حرم... 

ببرید.


    رونقی نیست اگر در دل ویرانه ی من

       میروم مشهد و از شاه شفا میگیرم...


  • نون والقلم

نظرات (۵)

  • خواندنی ها
  • سلام به شما دوست عزیز
    خوشحال میشم وبلاگ همو دنبال کنیم
    اگه شما هم موافقی وبلاگ منو دنبال کن منم وب شما رو دنبال میکنم
    منتظر حضورتون هستم
    به به
    سلام
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام
    سپاسگذارم
    یا علی مدد.

    نمیدانم چه اسراری است در دربان این سلطان ..
    که هرکه دلشکسته میرود مسرور میآید 
    اینو خیلی دوسش دارم ..گفتم شما هم بهره ببرید 
    یاعلی;-)
    پاسخ:
    به سرم غیر هوای تو تمنایی نیست
    بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم.

    ممنونم.
    علی یارتون.

    It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly
    donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google
    account. I look forward to brand new updates and will share this blog with my
    Facebook group. Talk soon!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">