نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

هی میکشم گل،مینویسم مادر من...

بسم الله.

هو المحبوب...


     مینویسیم اگر یا زهرا، کار داریم همه با زهرا

       مینویسیم هزاران دفعه، فاطمه,فاطمه,زهرا,زهرا



ایام عید است 

رسم است عید دیدنی میروند

عیدی میدهند

عیدی میگیرند....

برای دیدار شما که در قلب ما جا دارید

هر کجایی را که در بزنیم خانه ی شماست

و برای نوکر چه جایی بهتر از هیٱت؟

عیدی من فرج مولایم مهدی (عج)

دیدار اربابم حسین (ع)

 و این 

جان ناقابل را اگر قبول کنید 

هدیه ی روز مادرم باشد.

حضرت ام ابیها

حضرت مادر 

هستی مولایم حیدر

و تمام دار و ندار من.

       ای مادر حسین و حسن،  مام زینبین

          من هم اجازه هست ڪه مادر بخوانمت؟ 



  • نون والقلم

نظرات (۳)

هی میکِشم گل مینویسم مادر من

وقت توسل می نویسم مادر من

 

من قصه های باورم را دوست دارم

من عاشقانه مادرم را دوست دارم


  • انسان نیازمند
  • من هم اجازه هست که مادر بخوانمت؟

    ولادت حضرت مادر و روز زن مبارک

    :★
    پاسخ:
    سپاسگذام
    عید شما هم مبارک...

    السَّلَامُ عَلَیْکِ یَا أُمَّ الْمُؤْمِنِینَ
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">