نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

ارباب شدی که رو به هر کس نزنم.

بسم الله...

هو المعشوق.


      تو آفریده شدی عشق این و آن باشی...



شب جمعه 

حرم سید الکریم 

به نیت  زیارت حضرت معشوق 

به امید نگاه شما

خودش رو با هر سختی 

میکشونه تا روبروی ضریح و

میگه :

ارباب

نوکرت رو برات آوردم

حالش خیلی خرابه 

مگه میشه شما اربابش باشی و

حال اون انقدر خراب باشه؟ 

میگه من این دل و نمیخوام

این حال خراب و نمیخوام 

همین جا بمونه بهتره... 

***

عشق آدم و بهونه گیر میکنه

بی تاب میکنه

شاید 

دل اونم دوباره 

بهونه ی حرمت رو گرفته

بهونه ی کنارت بودن روز تولدت

بهونه ی زاىرایی که خداحافظی کردن و 

الان کنارت هستن

دله دیگه

بهونه میگیره،  پر میزنه،  بی تاب میشه

میشکنه... 

خودت آرومش کن

ما  که به جز شما کسی و نداریم

ارباب...

   بیراهه میروم تو مرا سربه راه کن

           در دوریت همیشه بد آورده ام،  حسین... 


  • نون والقلم

نظرات (۴)

  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • فرازهای پایانی دعای ندبه را به دقت بخوان و مفهوم آن را بررسی کن ببین تو اینها را که می خوانی هستی ؟ !

    کدام یک از خواسته های امام زمانت را برآورده کرده ای ؟؟؟

    امر به معروفی کرده ای ؟ نهی از منکری نموده ای ؟ گرسنه ای را سیر کرده ای ؟ تشنه ای را آب داده ای ؟ برهنه ای را پوشانده ای ؟ در راه مانده ای را کمک کرده ای ؟ مشکلی را از مردم حل کرده ای ؟ خدمتی به خلق خدا (بی مزد و بی منّت) نموده ای ؟ سنگی از راه مردم برداشته ای ؟ زکات و خمس و سهم امام و انفـاق و ایثـار و... داده ای ؟ مسائل دینی ات را درست انجام داده ای ؟ واجبات را رعایت کرده و محرمات را پرهیز کرده ای ؟ ولی امـرت را یــاری کــرده ای ؟؟ چه اثر مثبت و عمل خیر خالصانه ای که فقط برای خدا باشد داشته ای ؟؟؟

    کسی در سـایـه لطفت نیاســود ؛ به عالَـم کار دیــواری نکـردی!

    با این افکار و اعمال ناپسند و نامطلوب ، چگونه می شود جلو امام زمان (ع) نشست و گفت : بنفسی انت من مغیب لم یخل منا... بنفسی انت من نازح ما نزح عنا ... بنفسی انت من مؤمن و مؤمنه ذکرا فحنا ... الی متی احار فیک یا مولای...

    ندبه یعنی ناله همراه با گریـه و حــزن و انـدوه ،

    ندبه یعنی در فراق یـار و محبـوب دل هــا نالیــدن ...

    ندبه یعنی .....



    ای کاش درک می کردیم که امام زمان (ع‍ج) کیستند و از شیعیــان چــه انتظــاری دارنــــد .

    ای کسانی که مشتاق دیدار امام زمان (ع) هستید ،آیا می دانید تنها دیـــدار ایشان کفایت نمی کند!

    بلکه دو رکعت نمـاز خالصـــانه و دعای خالص برای فرج مبارک ایشان افضل است از دیدن ایشان !
     

    مرکز نشر وتنظیم آثار حضرت آیت الله بهجت در بخشی از سخنان ایشان نوشته اند:

    « لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر (عج)

    تشرّف حاصل کند؛ بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز ،

    سپس توسّل به ائمه (علیهم السلام) بهتر از تشرّف باشد. »


    « دعای تعجیل فَرج ، دوای دردهای ما است.»


    « ... باید به ولیّ عصر (عج) استغاثه کنیم که مسیر را روشن سازد

    و ما را تا مقصد، همراه خود ببرد. »

    در سماوات ولایت غیر مهـــدی مــــــاه نیست     گرچه نور افشانیش بر قلب ما گه گاه نیست

    پادشاهــــــان جهــــــان را جملگی بر درگهش      از طریق منصب و جـــاه و امـــارت راه نیست


    سلام و احترام سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان ارواحنا فداه صلوات

  • سید محمد رضی زاده
  • رزق مستی تان مدام...
    پاسخ:
    سپاسگذارم

    تولدش بود
    منم ازش دور بودم
    خیلی دور
    میدونست که دلم پیششه
    میدونست که دوست دارم اونروز کنارش باشم
    چند بار بهم زنگ زد
    گفت هر موقع که خواستم باهاش حرف بزنم
    فقط کافیه یه تک زنگ بزنم
    خودش بهم زنگ میزنه
    منم با اینکه میدونستم نمیتونم اونجا باشم
    اما خودم و آماده کرده بودم
    انگار که منم همونجام...

    ....

    ارباب
    تولدت نزدیکه
    میونی خیلی دوست دارم روز تولدت کنارت باشم
    اما لیاقتش رو ندارم
    میدونم
    اما شما که از دل من خبر داری
    میدونی دلم اونجاست
    توی این چند روز تا میلاد
    هر بار دلم شکست
    هر بار بغض کردم
    هر بار بهونه گرفتم
    بدون نوکرت خیلی بهت احتیاج داره
    خیلی هوات و کرده
    هوام و داشته باش
    بهترین رفیقم 
    💕

    AP1WZz http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">