نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

هرکس به ما رسید گفت: عازم حرمم....

بسم الله...

هوالمعشوق. 


زنگ زد برای خداحافظی

برای حلالیت

گفت داره میاد پیش تو

گفت قصد اومدن نداشته 

تو دعوتش کردی

تو طلبیدیش

گفت حلالش کنم...

خیلی دلم ازش شکسته بود 

انقدر که هنوزم فکرش و میکنم، 

بغض گلوم و میگیره

اما حلالش کردم

به خاطر تو

به عشق علی اکبرت

که چند روز دیگه تولدشه...

وقتی تو کسی و بخوای 

وقتی کسی زاىر تو باشه

من کی باشم که حلال نکنم و نگذرم!؟

من گذشتم 

تا تو هم از بدی های من بگذری و شفاعتم کنی

ارباب خوبم...

   ما را بهشت هم نبر ؛ اما قبول کن 

       لخند تو برای گنه کارها بس است...



  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • نون والقلم