نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

چشم ما روز قیامت به پر قنداقه است...

بسم الله...

هوالعاشق.


همه شهید شده بودند

نه عباس برایش مانده بود و

نه علی اکبر...

نه حتی زهیر و حبیب و جون...

تنها و غریب بود.

ندایی سر داد

هل من ناصر ینصرنی؟

آیا کسی هست من را یاری کند؟ 

طفل شش ماهه لبیک گفت 

و اجابت کرد ندای مولایش را...

او گریست و خود را از گهواره پایین انداخت

او آخرین سرباز سپاه پدر بود

و نماد حقانیتش

تنها شهیدی که روی دستان امامش

جان سپرد.

   از آسمان گهواره روی خاک بیفت

          بیفت مثل همه مردها... به پای خودت


  • نون والقلم

نظرات (۳)

  • مــ. مشرقی
  • او که در شش ماهگی باب الحوائج می شود
    گر رسد سن عمو حتما قیامت میکند!
    پاسخ:

    سفره ی این خانواده شیر میدان پرور است
     قاسم و اکبر ندارد،اصغرش هم حیدر است...


    چه کنم با تو و این ریخت و پاشی که شده
    چه کنم با تو و با بردن این پیکرها

    آیه ات بخش شده آینه ات پخش شده
    که علی اکبر من گشته علی اکبرها

    پاسخ:

    قطعه به قطعه چیدمت آرام پیش هم
    سرهم شدی پیمبر ازهم جدای من....


    I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer
    to create your theme? Excellent work!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">