نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

با همین مهربونی هات چه دلی میبری از من...

بسم الله...

هوالمعشوق.


معجزه که شاخ و دم ندارد

معجزه یعنی تو

که با اینهمه بزرگی و کرامت

هوای نوکر روسیاهی 

مثل من را هم داری...

و کار شما 

همیشه محبت ومهربانی بوده است 

و من

آخر یک روز

آب میشوم از این همه شرمندگی.

ارباب خوب

ارباب با وفا...

   آن مریضی که طبیبان کرده بودندش جواب

       جرعه ی از چای روضه خورد شفایش را گرفت... 



پینوشت :

خواب از چشمانم پریده 

ذوق تو را دارم 

امروز چقدرخبرهای خوب شنیدم

خبر فرزند دار شدن عزیزترینهایم بعد از چند سال

خبر باز شدن گره عزیز دلی بعد از چند سال

و خبر سامان گرفتن دلم 

وقتی قرار است در پناه شما و با دعایت آرام بگیرد.

بوی کربلا می آید

ان شاالله. 

الحمدلله. 


  • نون والقلم

نظرات (۴)

خوش به حالتون

برای کربلا
پاسخ:
هنوز قطعی نیست 
اما
ان شاالله قسمت همه ی نوکرهای آرزومند... 
یاعلی. 

  • من و غریبه
  • سلام
    ان شاالله که جور بشه
    خوشحال شدم برات خواهری:)

    پاسخ:
    ان شاالله به دعای شما
    و لطف حضرت ارباب.
    ممنونم.

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • التمآس دعآ ...........
    پاسخ:
    التماس دعا از شما خانوم.
    در پناه مولا ان شاالله. 

  • رافضیــة ...
  • خاک اینجا به ما نمیسازد
    زود ما را به کربلا ببرید...

    دعام کن بانو😭
    پاسخ:
    زود ما را کربلا میبرد ان شاالله... 

    حاجت روا بانو جان...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">