نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

نه فقط شاه نجف، شاه جهان است علی....

بسم الله... 

هوالمحبوب.


امروز میلاد پیغمبر بود اما

از دیشب تو حال و هوای نجف بودم

وقتی حتی مراسم مولودی هم 

به آخرش رسیدم و 

طبق معمول 

ذکر یا علی گرفته بودن...

این یعنی یه سری توی کار هست. 

وقتی 17 ربیع روز تولد پیغمبره

اما روز زیارتی امیرالمومنینه...

وقتی پارسال 

دقیقا همچین روزی تو نجف 

میشد به راحتی عطر مدینه رو 

احساس کرد...

این یعنی علی جان پیامبر بوده و

پیامبر جان علی... 

❤ ❤❤

امروز جان پیغمبر 

دل هامون و هوایی کرد با رونمایی گنبدش

انقدر اون صحن و سرا زیباست 

که حتی اگه تا همیشه گنبدش پوشیده بود 

همه ی دلها رو مست ایوون طلای خودش میکرد...

امروز مدام 

یاد دختر و پسری بودم

که پارسال 

روبروی ایوون طلای شما 

روز میلاد پیامبر، جان شما 

یعنی هفدهم ربیع الاول 

عقد کردند

و حالا یکسال از زندگی مشترکشون گذشت...

❤ ❤❤

راستی آقا جان

اینکه میگن دل به دل راه داره 

اینکه از دیشب تا حالا

 دل من انقدر تو صحن و سراتون 

پر زده و هوایی شده

یعنی دل شما هم 

حواسش به زاىر 17 ربیع پارسال و

ایام اربعین امسالش هست؟ 

میشه باز دلم و راهی کنی به صحن و سرات

میشه بعد زیارت نجف 

باز من و راهی کنی به کربلا

یعنی بازم میشه مولاجان... 

   پر پرواز من از سمت نجف باز شده

       همه دم من هوس بام تو دارم حیدر...


  • نون والقلم

نظرات (۲)

  • مــ. مشرقی
  • چقدر قشنگ بهم ربط پیدا میکنن!
    خدا اجرت بده
    پاسخ:
    ممنونم
    یا علی مدد.

    Hello! Would you mind if I share your blog with my zynga
    group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content.

    Please let me know. Thanks
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">