نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

بیچاره تر از عاشق بی صبر کجاست؟

بسم الله...

هوالمعشوق. 


بار آخری که از حرمش اومدم بیرون

بین الحرمین

روبروی گنبدش ایستادم و گفتم

ممنون که دوباره راهم دادی

آرزوی خیلیا بود که اینجا باشن

اما باز هم من و شرمنده کردی و

پناهم دادی...

من که دیگه روم نمیشه بیام

اما میدونی که چقدر دوست دارم بازم قسمتم بشه

میدونی که چقدر دلم برات تنگ میشه...

میدونم روسیاه تر از این حرفام

که بتونم دوباره حرف اومدن و باهات بزنم

که ازت بخوام راهم بدی

پناهم بدی...

گفتم خودت یه کاری کن که دوباره قسمتم بشه

خودت دعوتم کن

بزار شرمنده نباشم از اومدنم و

بگم خودشون خواستن...

حالا خواب دیدم که دعوتم کردی کربلا

اون هم شب جمعه...

شاید یه همچین شبی

توی خواب میدونستم که هنوز چند ماه از اومدنم نگذشته

نمیدونی که چقدر خوشحال بودم... 

برای من

حتی خوابش هم شیرین بود.

دلم و خوش میکنم به همین خواب بعد از نماز صبح

که میگن تعبیر داره و

منتظر دعوتت میمونم 

هر چقدر که طول بکشه 

منتظر میمونم

چون جز در اون خونه 

جایی برای رفتن ندارم 

ارباب جان

ارباب خوبم....

   هرچه باشم حُبّ مولا سربه راهم میکند

        عاقبت عشق حُسین پاک از گناهم میکند.


  • نون والقلم

نظرات (۵)

  • مــ. مشرقی
  • الهی بزودی تعبیر بشه.خوشبحالتون
    پاسخ:
    الهی آمین.
    ممنون.

  • بچه پولدار ..*
  • چرا قالب سیاه 
    پاسخ:
    دلیل خاصی نداره... 

    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    سپاسگذارم 
    یاعلی مدد.

    I do believe all of the concepts you have presented to your post.
    They are very convincing and will certainly work.
    Nonetheless, the posts are too brief for starters. May you please lengthen them a bit from subsequent time?
    Thanks for the post.
    Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this
    post and also the rest of the website is also very good.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">