نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

پیش تو آرامشی بود، این دل دیوانه را...

بسم الله...

هوالمعشوق. 


از بچگی این حدیث و خوب بهم یاد داده بودن

الحسود لا یسود

خیلی شنیده بودمش اما

بازم حسودی میکردم

بزرگتر که شدم 

شاید یه کم بیشتر فهمیدم و

سعی کردم به جای حسادت

غبطه بخورم به حال خوب بعضی ها...

اما فقط بزرگتر شده بودم

عاشق نشده و بودم و باز هم 

همه چی و نمیفهمیدم...

بعد از اینکه عاشق شدم و 

عشق رو هم تجربه کردم!

 خیلی شنیدم که میگفتن

عشق آدم و حسود میکنه و

آدم حسود تو آتیش حسادتش میسوزه...

همه تلاشم و کردم که باز هم

به جای حسادت غبطه بخورم اما

اما

اما....

امون از این دلی که اختیارش دست آدم نیست

امون از دلی که تنگه و بهونه گیر

امون از دلی که با هیچی آروم نمیشه

امون از دلی که داره تو آتیش حسادت 

خودش و آتیش میزنه و

برای تو 

خودش رو میکشه... 

امون از دلی که برای تو تنگ شده

امون از دلی که تنها درمونش تویی

امون از دلی که بهت احتیاج داره

امون از دلی که دوری و طاقت نمیاره

امون از دلی که...

امون از دل سوخته ی شکسته ی بی بال و پر من.... 

حضرت یار 

حضرت معشوق.


  • نون والقلم

نظرات (۴)

سلام علیکم
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام 
سپاس از شما
یا علی مدد.

  • من و غریبه
  • قشنگ بود:)

    پیش او آرامشی است:))

    پاسخ:
    ممنون.

    این دل دیوانه را...

  • مــ. مشرقی
  • حسادتی که به عشقت داری، غیرته! اصا نباشه نمیشه :)
    پاسخ:
    مرسی از توضیحتون...
    کاملا صحیح میفرمایید.
    👌
    Ahaa, its pleasant discussion on the topic of this paragraph here at this webpage,
    I have read all that, so now me also commenting at this place.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">