نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

هادی دلم...

بسم الله... 

هوالمحبوب. 


دلم و با هزار امید 

راهی کرده بودم برای پابوسی

برای زیارت

بی خبر از براتی که امضا نشده بود و 

باز هم سهم دلم دوری از سامرا بود.

دل شکسته م رو اونشب 

با زیارت ارباب آروم کردم 

اما حالا... 

نه سامرایی دارم و 

نه کربلایی

حالا دل تنگ من 

دخیل تصاویر زنده ی حرم شده است

به امید نگاه مهربان و میهمان نواز شما

تا آرام کنید

تمام دلتنگی ها و بیقراری هایش را.

  ❤ ایها الهادی النقی

     یابن رسول الله...❤

     دم میزنم من از تو امام غریب ها

          فرمانروای بی کس شهر غریب ها

     تو با حسین فرق نداری فقط کمی 

         نامت غریب مانده میان غریب ها.... 

    

  • نون والقلم

نظرات (۶)

تسلیت:(
Great post.
Highly descriptive blog, I loved that bit. Will there be
a part 2?
Hello, this weekend is fastidious designed for me, since this occasion i am
reading this wonderful informative paragraph here at
my house.
I like reading through a post that will make men and
women think. Also, thank you for allowing for me to comment!
Loving the info on this internet site, you have done outstanding job on the posts.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">