نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

بوی جانی سوی جانم میرسد...

بسم الله... 

هوالمحبوب. 


یک:


باورش راحت نیست 

با همه ی روسیاهی

اما 

تو را خواسته اند 

تو را نگاه کرده اند 

تو را به حضور طلبیده اند 

و چرا با پای دل و 

از عمق جان 

به پیشگاهشتان مشرف نشود

کسی که تمام دار و ندارم شما هستید 

دلتنگ نجف 

دلتنگ کربلا

دلتنگ کاظمین 

و در حسرت سامرایی دوباره 

حالا یکبار دیگر خوشبختی نصیب دلت شده است

و کاش برای سفر عشق 

دیگر برگشتی نباشد... 

     پروازمان دهید که بی بال و پر شدیم

            یک عمر در هوای شما در به در شدیم 

   کالیم و خشک و زرد،  خدا را چه دیده ای 

        شاید به لطف یک نفست بارور شدیم.... 


  • نون والقلم

نظرات (۴)

continuously i used to read smaller content
that also clear their motive, and that is also happening with this post which
I am reading at this time.
اگر کسی بخواهد با آخرین فناوری ها به روز شود، باید او را به راه اندازد
برای دیدن این صفحه وب و روزانه به روز باشید.
  • cheap phone psychic readings
  • این پست ارزش همه توجه است. کجا می توانم بیشتر بیاموزم؟
  • std testing near me
  • چطوری من متوجه شدم این نوع از موضوع است اما من نیاز به درخواست.
    آیا یک وبلاگ به خوبی ایجاد شده مانند شما نیاز به مقدار زیادی کار دارد؟
    من به طور کلی برای مدیریت یک وبلاگ کاملا جدید هستم، اما روزنامه خود را روزانه بنویسید.
    من می خواهم یک وبلاگ بنویسم، بنابراین می توانم تجربه شخصی و دیدگاه های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارم.
    لطفا به من اطلاع دهید اگر شما هر گونه پیشنهاد یا راهنمایی برای وبلاگ نویسان مشتاق جدید.
    متشکرم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">