نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

بسم الله... 

هوالمعبود. 


گفتی ناامیدی بزرگترین گناهه

گفتی و من رو یک عمر 

به رحمت و مغفرتت امید وار کردی... 

همیشه هم دستم و گرفتی 

همیشه هم گناهم و بخشیدی 

حالا چطور بعد این همه سال

بعد این همه در خونه ت بودن 

دلم باورش بشه 

که نا امید و دست خالی 

از خونه ی حسین ات بیرونش کردی؟ 

من نا امیدی رو بلد نیستم 

نا امیدی از خونه ی امام حسین و

بلد نیستم... 

من بی حسین بودنت رو بلد نیستم 

من یه عمره به خودم گفتم 

امام حسین مال روسیاه ها و گنه کارها هم هست

حالا چه جوری باورم بشه دلم آروم نشده و

 اربابم نگاهم نکرده و

دست خالی از در خونه ش ردم کرده...

إِلَهِی کَیْفَ أَنْقَلِبُ مِنْ عِنْدِکَ بِالْخَیْبَهِ مَحْرُوماً

 وَ قَدْ کَانَ حُسْنُ ظَنِّی بِجُودِکَ أَنْ تَقْلِبَنِی بِالنَّجَاة مَرْحُوماً 

الَهِی لَمْ أُسَلِّطْ عَلَی حُسْنِ ظَنِّی قُنُوط الاَْیَاسِ

 وَ لاَ انْقَطَعَ رَجَائِی مِنْ جَمِیلِ کَرَمِکَ...


  • نون والقلم

نظرات (۳)

  • رافضیــة ...
  • سلام بر بانوی خوبیها
    نبینمت اینطوری خاهر!
    ارباب بامعرفت تر از اونیه که فکرشو کنی...
    اندکی صبر...
    پاسخ:
    نه صبر هست ما را
    نه دل 
    نه تاب هجران
    ماییم و نیمه جانی
    آنهم به لب رسیده 
    😔😔😔


    عه وا !!!
    بانو!این حرفا چیه ارباب هیچ وقت کسی رو از در خونش رد نکرده
    ارباب مهربونه:)
    صبر داشته باش:)

    پاسخ:
     سلام
    طاعات قبول
    بله همین طوره قطعا
    ارباب همینکه ما رو راه داد خونه ش
    از سرمونم زیاده 
    زنده نباشم اگر یه روزی فقط به امید حاجتی برم در خونشون...

    Μommy and Ꭰaddy hugged the twins ɑs a result
    of it was gеtting time to get to bed. ?Mommy thinks
    the best factoг about God is he gave me these twߋ little rasals and theyre
    one of the best thing in Mommy?ѕ world.? She stated cuddling aand ticқling each bߋys.
    That was the kind of factoг mommies always say.
    The giggled and hugged Mommy and hsve been virtually ready to go to their bunk beds when Ⅼee said.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">