نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

زِ دست ِ عشــق بہ جــز خیــر برنمےآید...

بسم الله...

هوالمحبوب .


حسِ خوبیه 

بدونِ اینکه بدونی

زیارت برات نوشته باشن و

تو روزایی که به نام عزیز دردونه های امام کاظم

همه جــا غرق شادیه

ناخودآگــاه پاهات راهِ حــرم و پیش بگیره و

یه زیارتِ دیگه قسمتت بشه...

طلبیده شدن

خدمتِ امام و امامزاده 

بهترین حس دنیـــاست....


هر چقـــدر خواهش ڪردم

فایده اے نداشت

قبول نمےکرد کارم رو انجام بده

لحظه ے آخــر

ناخداگـــاه ناچار شدم و گفتم

به خاطرِ امــام رضا

بدون اینکه حرفی بزنه 

سریع رفت و کار و انجــام داد

اشک تو چشام جمع شده بود

به سختی جلوے خودم گرفتم

گفت من نوکر آقام هم هستم

گفتم براتون دعا میکنم اونجــا

با اینکه امروز کارم انجام نشد

اما خستگی به تنم نموند

وقتے اسم امامم و آوردم و

اونجوری کمکم کــــرد....

حاشا بہ ڪرمت 

اگه راهم بدی تا حرم و

قسمت بدم به مادرت و

روم و زمین بندازے و

دست خالی برم گردونے

ڪہ تو هیچ وقت دست خالی

هیچ کس و از در خونه ت رد نکردی...



  • نون والقلم

نظرات (۲)

قبول باشه! چقدر خوب :)
پاسخ:
ممنون.
نائب الزیاره ایم به شرط لیاقت...

Can I just say what a comfort to find a person that truly understands what they're discussing on the internet.

You actually understand how to bring a problem
to light and make it important. A lot more people must read
this and understand this side of your story.
I was surprised you are not more popular since you most certainly have the
gift.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">