نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

آه از این دوری ڪہ در نزدیکے او میکِشـم...

بسم الله...

هوالمعشوق.


زنده گے ام 

پُـــر شده از حسرت و 

غــــم و انـــدوه 

اما...

شبــهاے جمعــہ

جنسِ این انــدوه فرق مےکند

غمے شیرین که در جانم مےنشیند و 

فقـــط

حسرتِ زیارتِ شبِ جمعہ ے حـــرم تــو را دارم

حضرت یـــار

حضرت معشـــوق ...

  چون صاعقه در کوره‌ےِ بی صبــرےام امروز

          از صبــح که برخاسته‌ام ابــرےام امروز...


__________________________________

تو دلِ همہ ے این سختے ها و غـــم ها

دلم خوشہ ڪہ تو مےبینیم خـــدا

امام حسین مےبینه ...

😭😭😭

۰۶/۱۲

  • نون والقلم

نظرات (۶)

بین الحرمین
درست روبروی حرم امام حسین
درست روبروی حرم حضرت عبــاس
نشسته بودیم و داشتیم راجع به تو صحبت میکردیم
راجه به تو...
یعنی تمامِ زندگی من.
داشتم تمام چیزهایی که شب قبل خونده و بود 
بهش میگفتم که در اصل چی بوده 
داشتم راضیش میکردم
داشتم قانعش میکردم
پیش امام حسین 
گفتی دعا کن
دعا کردم
اما هیچ وقت برنگشتی و 
نیومدی و
نخواستی که به آرزوت برسی
به همون آرزویی که گفتی براش دعا کنم ....💔
ارباب
شما تنها رفیقی هستی که همیشه هستید
همیشه حواستون بهم هست
همیشه و هر لحظه حال ِدلم و میدونید
اینجوری نیست که یه شب باشید و 
یه شب نه ....

همیشه وقتی حالم خیلی خرابه
وقتی خیلی داغونم
وقتی خیلی بهتون احتیاج دارم و
انقدر خسته ام که حتی خودم نمیتونم بیام 
شما میاید سراغم و 
دست دلم و میگیرید

درست مثل همین امشب
که بعد از کلی وقت 
سه بار 
پاے من و به حرمت باز کردی و
دلم و هوایی

ارباب
اربابِ خـــوبم ❤
  • How long does it take to recover from Achilles injury?
  • Hello, i think that i noticed you visited my weblog so i
    came to go back the favor?.I'm trying to find
    things to improve my web site!I suppose its adequate to use some of your concepts!!
    میام اینجا بیشتر هوایی میشم.
    بیت عالی بود!
    پاسخ:
    ممنون...

    سلام بانوی حسینی
    نگاه ارباب نصیبت 
    منم دعاکنید
    پاسخ:
    حاجت روا بانـــو جان
    دلتنگتم .

    آه از این دورری..
    پاسخ:
    آه...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">