نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

رسد آدمی به جایی، که به جز خدا نبیند ...

بسم الله...

هوالمعبود.


به تو فڪر میکنم 

به بخشش ات در عینِ بزرگی 

به مهربانی ات در عینِ اقتدار 

به صلابت ات در عین دلرحمی 

به تو فکر میکنم 

به عشقی که تمامِ وجودت از آن سرشار است 

عشقی که خودت 

بارها و بارها به زبان آورده ای 

«اگر بندگانم میدانسنتند من چقدر دوستشان دارند

از شدتِ این اشتیاق میمردند»...

و اگر نبود این عشق 

و اگر تو اینگونه عاشق نبودی 

کِی راهِ بازگشت به آغوشت 

بعد از هر خطا

بعد از هر دلشکستن 

بعد از هر آزار 

اینگونه راحــت و همـــوار بود...

آغـــوشی که چنان 

بنده ات را در آن پنـــاه میدهی که انگار 

به جز عشق و معرفت و دلدادگی 

هیچ چیز بینتان نبوده است ...

و اگر نبود این عشق

و اگر تو این گونه عاشق نبودی ....

وای به حالِ من و این دل 

که دلِ خدای عاشقی چون تو را شکستیم و

از دوست داشتنت سوء استفاده کردیم و 

به یادت نبودیم .

افسوس که چه روزهایی که در فـراق تو ،

در غفلتِ من سپری شد...


آرے عشق 

همان سرمنشأ هستی است 

دلیلِ بخشش و چشم پوشی عاشق است 

و اگر نبود این عشق 

و اگر تو اینگونه عاشق نبودی ....

 این نمکدان خدا جنس عجیبی دارد
        هر چقدر می شکنیم باز نمک ها دارد ...

  • نون والقلم

نظرات (۲)


تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیـاز؟
می‌کشم نــاز یکی تا به همــه نـــاز کنم …
چقدر زیبا نوشتید، احسنت ...

و اگر نبود این عشق دیگر هیچ چیزی نبود، چرا که هر چه هست بر اساس عشق هست ...


ان شاء الله هم عاشق خدا شویم و هم معشوق خدا ...



پاسخ:
سپاسگذارم.

ان شاءاالله ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">