نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

غمگین ترین صدای جهانم بدون تو ...

بسم الله ...

هوالمحبـــوب.


تمامِ این روزها رو 

یکی یکی شمردم 

تا برسه به اسفند 

تا برسم به کربلا 

تا برم نجف 

تا بیام سامرا

هر روزی که به سختی هزار روز میگذشت 

تو دلم کلی ذوق داشتم برای سامرا 

دو شب کامل سامرا بودن 

خیال بود 

حق داشتم که باور نکنم ...

نشد که بشه 

قصه ے سامرا رفتن

قصه ے عجیبیه 

سخته ،

هر کسی رو راه نمیدن 

درست مثلِ من

....

همه کاروانها پر شده بود 

دیر اقدام کردم و فقط هم

یه روز خاص میتونستم برم

نه یک روز زودتر

نه یک روز دیرتر 

قرار شد منتظر کنسلی ها بمونم

زنگ زد

نور امید اومد تو دلم 

گفت یه کاروان جدید باز شده 

دقیقا برای همون روز

همون تاریخ 

برقِ شادی اومد تو چشام

گفت سه روز نجف

سه روز کربلا 

زیارت کاظمین

فقط...

—فقط چی؟

سامرا نمیبرن...

حتی قیمتش هم از همه ارزونتر بود


برای منِ دلتنگ کربلا

برای منِ بیتابِ نجف

برای منِ پر از بیقراری این روزها

چقدر جواب دادن سخت بود

چقدر انتخاب کردن سخت بود 

برای منِ تشنه ے سامرا 

برای منی که یک ماه تمام با شوقِ شب و روز 

تو سامرا بودن لحظه هام و گذروندم

چه تصمیم سختی بود ....

گذشتن از ۱۳ رجب نجف 💔

گذشتن از سال تحویل کربلا 😭


با خودم گفتم به خواستن تو نیس

به دعوت اربابه 

هر موقع خودشون خواستن راهت میدن 

به سختی گفتم نه و...

منتظر یه دعوتِ دوباره ام

شعبان ؟

رجب ؟

رمضــ ....ان

نه دلم خیلی طاقت نداره ارباب

زود بطلب ارباب 

هم نجف 

هم شب جمعه کربلا 

هم کاظمین و 

هم سامرا....


الهی آمین 💔


بتاریخ سوم رجب المرجب 

روز شهادت امام هادی علیه السلام

  • نون والقلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">