نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

تو بهترین رفیقمی ارباب ....

بسم الله...

هوالمعشــوق.


گفتــ هیچ فکر کردید 

چی شده بین این همه آدم

خدا ماها رو راه داده تو خونه ش..؟


شاید 

دیده خسته تر و بیچاره تر از ما کسی نیست

سه روز پناهمون داده توی خونه ش

تا یه کم از بار گناهامون کم بشه...


با خودم میگم 

اینکه بینِ این همه آدم

هر چند وقت یه بار

من و راه میدی حرم اتــ

حتما خستگی و بیچارگیم و دیدی

میدونی به جز،خودت کسی و ندارم

میدونی هیچ جایی جز کربلا ی تو حال من و خوب نمیکنه 


مثلِ بارونی که تو اوج آلودگی هوای زمستون میباره

انگار خدا دلش به حال بنده هاش سوخته باشه

انگار دیگه همه چی از حد نهایتش گذشته باشه و

به مرز هشدار و خط قرمز رسیده باشه


طاقت منم که طاق میشه

اوضاعم که به حالت بحرانی میرسه 

خط قرمز پریشونی رو که رد میکنم

دستِ دلم و میگیری 

میبری تا حرمت

دلم و آروم میکنی 

دردام و تسکین میدی 

تا برای یه مدت دیگه 

دور از تو 

دور از حرم اتــ

بتونم درد های بیشتری رو تحمل کنم


تو همیشه بودی

همیشه هستی 

همیشه هوام و داشتی 

هوای من و

که جز خودت کسی و ندارم

ارباب 

اربابِ خوبم ...


  • نون والقلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">