نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

پنج

بسم الله.

هوالرئوف ...


روز میلاد حضرت معصومه؛ روضه امام جواد

دهه کرامت ، کاروان باب الحوائج جمکران...


تازه از کربلا اومده بود

ماه رمضون اونجا بود

با اینکه خودم ماه رجب اونجا بودم

اما خیلی دلم سوخته بود

خیلی دلم شکسته بود

مثلا مولودی بود اما 

انقدر گریه کردم که چشمام سرخ شده بود...

تولد امام رضا بود

تولد خواهرش حضرت معصومه...


۲.

کربلا خوبه با دعای امام رضا باشه

بعضی وقت ها 

خودت میدونی کجای روضه دلت شکست و 

کجا بهت برات دادن

دلم شکسته بود که نیومدم جشن میلادت

که نمیشه بیام مشهد

مثل همیشه رفتم قم 

مثل همیشه 

وقتی خیلیییی حالم بده 

میرم جمکران و 

تو آغوش امان زمان زار میزنم.


تو دلم گفتم پارسال تولدت اومدم

حاجتم و ندادی 

بعد به خودم نهیب زدم

پس این کربلاهایی که رفتی چی بود

خجالت کشیدم

پشیمون شدم


گفتم میشه از راه دور نگام کنی

ببین شکسته ام

ببین خسته ام

ببین دیگه طاقت ندارم



من میدونم

اگه جور شد

اگه قسمت شد

به دل شکسته ے من

به دعای تو 

به نگاه امام زمان بود

روضه امام الجواد

قم 

جمکران.....


و شما 

هیچ وقت دست خالی برم نگردوندید....


ادامه دارد.

  • نون والقلم

نظرات (۱)

خیلی جالب بود، وافعا دستت درد نکنه

ضمنا منم در زمینه ی آموزش برنامه نویسی فعالیت دارم خوشحال میشم یه سر بزنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">