نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

رو کسی به جز حسین حساب نکن

بسم الله ...

هوالمعشوق .

 

از همون اول 

حتی قبل رفتن

بهونه های دلم شروع شده بود که

چه جوری طاقت بیارم

فقط دو روز کربلا باشم

چه جوری دل ببندم و

باز دل بکنم ازت 

مثل همیشه 

لحظه اول

بین الحرمین 

نگاه به گنبدت 

اشک های من  که به هق هق افتادم

مثل همیشه 

نگاه مهربونِ تو 

که آروم جونی ارباب...

دو روز 

مثل برق و باد گذشت 

وقت رفتن

گفتم میدونی که من دل کندن بلد نیستم

میدونی که اهل دل کندن و رفتن نیستم

میرم اما

به امید اینکه اربعین دوباره برم گردونی ارباب

و دوباره آغوش تو 

و دوباره هق هق من...

هیچی سخت تر از دل کندن نیست

و تو همیشه هوای منی که دل کندن بلد نیستم و داشتی 

و حالا با محرم اومدی سراغ دلم

سراغ دل بیقراری 

که هیأت براش حرمه و 

تو آغوش تو گریه میکنه ...

 

 

حسین آقام

همه میرن تو میمونی برام ❤

 

  • نون والقلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">