نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دلتنگم و دیدارِ تو درمان من است...

بسم الله...

هوالمعشــوق.

 

عشق را تا کجا میتوان حاشا کرد 

وقتی اشکِ چشم

گواهی بر آشوبِ درون قلبِ توست .

عشق را تا کجا میتوان حاشا کرد؟

وقتی دلتنگی ؛

بغض میشود در گلو ،

راهِ نفس کشیدنت را میبندد .

نه..

وقتی معشوق تو باشی

عشق حاشا شدنی نیست 

عشقِ تو در گوشت و پوست و خونم ریشه دوانده 

و از چشمانم جاری شده است.

      ******

یاحسین

شب هاے جمعه هرکجا باشم

دلم هواے تو را دارد

مهربان ارباب

دلتنگم و دیدارِ تو درمان من است....

از عشق من به هر سو در شهر گفتگو هاست

    من عاشق حسین‌ام ، این گفتگو ندارد ....

 

  • نون والقلم

نظرات (۲)

زندگی یادم داده به هیچ چیز و هیچ کس وابسته نباشم

تا از نبودنش بیقرار نشوم

اما 

تصور دوری از تو 

راه نفس کشیدنم را میبندد

عادت کرده بودم به لایوهای هرشب اینستاگرام 

قطع شد

عادت کرده بودم به دیدن تصاویر حرم ات 

قطع شد 

 

عادت کرده ام به خودت

به مهربانی‌ات 

به رفاقتت

اگر یک روز نداشته باشمت 

کاش دنیا نباشد روزی که من باشم و یاد تو نباشد

کاش دنیا نباشد شب جمعه ای بیاید و هوایت نکنم

 

 

من تمامِ دردها را 

به شوق دیدن دوباره ات به جان میخرم

مهربان ارباب

 

😭💔

 

شب جمعه است هوایت نکنم میمیرم 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">