نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

دور از تو دنیا رو میخوام چی کار آقا ؟

بسم الله ...

هوالمعشوق .

 

هم اینکه عاشقت هستم 
هم اینکه سخت وابستم
هم اینکه روز و شبها رو
به رویاے تو دلبستم

 

هم اینکه بی‌تو دلگیرم
وَ از این زندگی سیرم
هم اینکه باخیالِ تو 
تموم سال درگیرم

 

هم اینکه دوری غم داره
هم اینکه حال من زاره
چشام مثل همین ابرا
بارونِ اشک میباره

 

من و آه و من و دوری
من و شبهای مهجوری 
نگارت که کنارت نیست 
چه باکی داری از کوری؟

 

من و حال بدم آقا 
غماے بی‌حدم آقا
فقط عشق استـ نجات من
حریمت مَعبدم آقا

 

ببین که سخت دلتنگم 
ببین که زرد و بی رنگم 
ببین هر روز و هر لحظه
با قسمت هام میجنگم 

 

باشه دوریه تقدیرم
باشه آقا منم میرم 
یه شب مثلِ رقیه جون 
منم از عشق  میمیرم...

 

.

.

.

عاشق باشی و دلتنگ

بهار باشد و اردییهشت

کاری جز شعر سرودن نمیماند ....

 

آه ارباب دلتنگم

دلتنگِ دلتنگ

😭💔

 

  • نون والقلم

نظرات (۱)

  

همینکه عاشقت هستم 
یعنی من سخت وابسته‌م 
یعنی که  روز و شبهام رو
به رویاے تو دلبسته‌م

حالا بشنو تو حرفام‌و
تمومِ درد و دل هام‌و
بیا بیشتر بدون از من 
منی که بی تو تنهام و...

منی کہ بی‌تو دلگیرم
و از این زندگی سیرم
منی کہ باخیالِ تو 
تموم سال درگیرم

برات از چی بگم آقا ؟

از اینکه دوری غم داره 
از اینکه حال من زاره 
چشام مثلِ دلِ ابرا
بارونِ اشک میباره ...

برات از چی بگم آقا ؟

من و آه و من و دوری
من و شبهای مهجوری 
نگارم که کنارم نیست 
چه باکی دارم از کوری؟

من و حال بدم آقا 
غماے بی‌حدم آقا
فقط کرببلا میخوام
حریمت مَعبدم آقا

ببین که سخت دلتنگم 
ببین که زرد و بی رنگم 
ببین هر روز و هر لحظه
با قسمت هام میجنگم 

باشه دوریه تقدیرم
باشه آقا منم میرم 
ولی مثلِ رقیه تون
منم از عشق میمیرم ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">