نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم

یا مهدی؛ کاش این قلم نشانی تو را مینوشت نه در به دری مرا .....

نون والقلم


♥ اَلسَّلامُ عَلیــکَ یــا بَـقیـَــهَ الله فی اَرضِــه ♥

از خـــدا
فقــــط تــــو
برای زمیـــن
باقــــی مانـــده ای
بـرگـــــرد ...

بایگانی

نگاهِ یار

بسم الله ...

هوالمعشوق. 

 

گفتم گناه کردم

خطا رفتم

اما فقط شما رو دارم

نذارید ازتون دور بشم

نذارید بشم همون آدم سابق

یه نشونه بدید که بازم بهم نگاه میکنید.

که از چشم‌تون نیفتادم

و هوام و دارید ...

 

نشونه ش هم این باشه گم شده م پیدا بشه

گم شده مهم بود ولی نه اونقدر که به خاطرش به امام حسین متوسل شم

کمتر از چند ساعت 

زنگ زد گفت حسینی هستم

گم شده تون پیش منه ...

چی بیشتر از این میتونه دل یه نوکر ِ در فراق ارباب و شاد کنه

که اربابش حواسش بهش هست

که هواش و داره 

حتی اگه دیگران بگن دم از خدا نزن 

الکی نگو امام حسینی‌ام 

بیخود نرو هیأت 

مذهبی بودن به این چیزا نیست...

 

حتی اگه شکسته باشنت 

و واقعا فکر کنی نکنه خدا ...

نه خدای من بزرگ و مهربون و کریمه 

من خدام و این شکلی شناختم 

اربابم مهربون و با معرفته

ارباب هوای نوکرش رو داره

الحمدلله الذی خلق الحسین

خدا رو شکر میکنم که شما رو دارم ارباب 

چقدر حالم خوبه

چقدر خوبه که شما تو زندگیمی...

 

  • نون والقلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">